TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• bodø - Dagali langt og kjøre ?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #115986  av Blueman

Noen som har peilig hvor mange mil det kan være sån ca ? :?
Og hvor mange dager det vill det ta meg hehe :oops:

Har så lyst å dra på det treffet men jeg frykter det er sinsykt langt....menmen
Er det noen andre fra nord som vurderer å dra på dette så kunne vi jo kjørt sammen å da blir d kanksje ikke så langt og kjedelig :D

#116002  av Speeder

bare en liten svipptur, 120mil i følge gulesider;)
Vedlegg
Uten navn.JPG
Uten navn.JPG (24.42 kiB) Vist 350 ganger

#116005  av kennethx

med andre ord like langt som fra Bergen til Mo i Rana :) Er nok mulig å kjøre det i en økt om du er vandt til å kjøre langt, men jeg ville anbefale en overnatting, så får du 2 helt greie økter.

#116055  av Blueman

hehe, lengste jeg har kjørt er til mo og d er sån 25mil :P
Så jeg tror jeg må ha meg en overnatting ja :D

#116162  av Kjelliken

:D annbefaler da at du tar overnatting i trondhjem og kansje slår følge med noen av de der som skal nedover.. mye artigere og ha med seg følge.

Noe vi gjorde nordover til mo nor vi var der nå for ikke så lenge siden.
Mange greie TS-OGN'ere i Tronhjem du sikkert kan skaffe grei overnatting hos der.. og sikkert en del som skal nedover. De er så veldig aktive i Trondhjem så det går nok bra skal du se.

Vi ble jo hele 13 biler fra Trondhjem og opp til mo det var jo bare helt digg.. :wink:

#116169  av Blueman

Kjelliken skrev: Vi ble jo hele 13 biler fra Trondhjem og opp til mo det var jo bare helt digg.. :wink:
Ja, det tror jeg også hørtes kult ut 8) da var det vell mange som snudde seg og glisa og ikke skjønnte en dritt når dere kjørte igjenom byer osv? :D