TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Fotosession ved midnatt!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #115441  av kaimagne

Fant plutselig minnebrikken til kameraet igjen, så da fant jeg ut at jeg skulle lufte meg og bilen en tur og ta noen kule kveldsbilder...

Fant liksom ikke noe godt sted, for alle havner var stengte, men så fant jeg til slutt ei sandstrand!
Vedlegg
IMG_1901.JPG
IMG_1901.JPG (114.09 kiB) Vist 163 ganger
IMG_1900.JPG
IMG_1900.JPG (129.84 kiB) Vist 168 ganger
IMG_1895.JPG
IMG_1895.JPG (102.54 kiB) Vist 168 ganger
IMG_1894.JPG
IMG_1894.JPG (103.39 kiB) Vist 175 ganger

#115443  av Master

Nice Show&Shine av bilen din! :roll:

Vakkert

#115444  av kaimagne

Men som den observante leser har fått med seg, så står jeg altså på ei sandstrand. Og slik er det, at sand og asfalt ikke nødvendigvis har like stor gripeevne, spesielt ikke den sanda som havet har skylt litt opp på stranda...

Brukte en stor mengde tålmodighet, rek-ved og ca 25 minutter før jeg kom meg en og en halv billengde bakover og vekk fra stranda... :evil:
Vedlegg
IMG_1904.JPG
IMG_1904.JPG (208.91 kiB) Vist 161 ganger
IMG_1902.JPG
IMG_1902.JPG (203.77 kiB) Vist 168 ganger

#115480  av kaimagne

Godt å ha erfaringen fra å ha kjørt seg fast 192 ganger med snøskuter... Stress fører ingen steds frem, bare lengre nedover...

Han havnevakta var skikkelig imponert over at jeg kom meg løs derfra for egen maskin... :)

#115515  av FireFox

Bra bilder det da... har prøvd å tatt noen fine bilder av bilen min oxo, men det blir ikke no særlig bra, noen tips? finne meg ei sandstrand jeg å kansje? :)

#115530  av kaimagne

Bare husk å ta med nok planker, så du kommer deg av stranda igjen... ;)

Ellers var tanken å finne en plass på havna, men det var stengt overalt. Bilopphuggeri, jernmetalloppsamlingsplass, industriområder osv er som regel tøffe plasser, sammen med bilder av bilen i fart på vei!

#115552  av Anders gullstein

FireFox skrev:Bra bilder det da... har prøvd å tatt noen fine bilder av bilen min oxo, men det blir ikke no særlig bra, noen tips? finne meg ei sandstrand jeg å kansje? :)
En kompis av meg tok dette da han var i Drammen en gang. Kanskje du kan prøve på noe liknende.

Noen tips ved slik kveldsbilde taking egentlig. Blits er fy-fy, noen tips for å få det til å funke? Har stativ liggende og har lyst til å prøve litt lang lukkertid bilder i sånn skumringslys.
Vedlegg
golf corrado rez 1.jpg
golf corrado rez 1.jpg (53.19 kiB) Vist 173 ganger

#115685  av Grøndis

Fine bilder detta, men hvor i moss ble bildene tatt a?hvem strand??

#115723  av kaimagne

På Jeløya, like bortafor den borterste småbåthavna, hvis du står og ser fra kanalen. Men pass på, det er V E L D I G løs sand der... ;)

#115758  av Grøndis

okay da skjønner jeg.... Ånei du skal nok ikke ned i sanda der med
mr2 n nei :lol:

#115786  av kaimagne

Er jo greit for deg, du har jo en akselavstand ekstra å gå på... ;)

#115985  av Blueman

Nei, kom dere lenger nord å ta noen bilder av bilen med midnattsola i bakgrunnen da blir d fint skal dere se :) hehe