Uff, våkna fyllasyk og rastløs 
Da var det bare å mekke litt på bilen. har endel prosjekter som krever litt tid av meg.... begynte å montere noen kald katode rør oppunder pedalene....
Broderen stakk opp til naboen min for å hjelpe han med senkesett montering på min gamle celica at200. Måtte jo opp der og for å dokumentere.
Hva har de tenkt på når de mekket den pantenten til stab. staget bak?
Mens jeg holder på med kablene mine kommer resultatet fra forrige helg kjørende forbi. Den ble offer for lebestift og en sprayboks eller to.
Da var gutta klare med at200'en. senkesett montert...
Min st202 ble senket med samme sett for to uker siden.
Da bar det ut på tur. møtte en fin liten ferrari kamerat til st202'en min
Spottet en gul mr2. noen her på forumet?
Tok bildet av båten til en kompis av en kompis av meg. 300hk johnson estimert til rundt 80knop
Fant en fin bakgrunn så da ble det et bilde av st202'en....

Da var det bare å mekke litt på bilen. har endel prosjekter som krever litt tid av meg.... begynte å montere noen kald katode rør oppunder pedalene....
Broderen stakk opp til naboen min for å hjelpe han med senkesett montering på min gamle celica at200. Måtte jo opp der og for å dokumentere.
Hva har de tenkt på når de mekket den pantenten til stab. staget bak?
Mens jeg holder på med kablene mine kommer resultatet fra forrige helg kjørende forbi. Den ble offer for lebestift og en sprayboks eller to.
Da var gutta klare med at200'en. senkesett montert...
Min st202 ble senket med samme sett for to uker siden.
Da bar det ut på tur. møtte en fin liten ferrari kamerat til st202'en min

Spottet en gul mr2. noen her på forumet?
Tok bildet av båten til en kompis av en kompis av meg. 300hk johnson estimert til rundt 80knop

Fant en fin bakgrunn så da ble det et bilde av st202'en....
Vedlegg
kabel_trekking.png (675.59 kiB) Vist 947 ganger
blue_light_celica.png (695.72 kiB) Vist 983 ganger