TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 2000+ Celica m/ subaru wrx grøftelys

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #113854  av teknikeren

Bilde
Likte ikke "subaru wrx look a like" grøftelysene (disser ikke wrx for den er rå, men blanding her :? )

#113861  av kaimagne

Nei fytti bikkja... Altså, folk som tør å gjøre sånt, får generelt kredit hos meg, men det får da være måte på...

#113881  av mr_2

Ikke skyt meg nå....jeg syntes den ble litt kul jeg :roll: :wink:

#113885  av VeilSide

mr_2 skrev:Ikke skyt meg nå....jeg syntes den ble litt kul jeg :roll: :wink:
Enig ;)

All ære til individualisten :D

#113887  av celicat23

Det er den så kalte "evo" fronten til celica'n. Som igjen stort sett bare er en blitz front med digre grøfte lys slengt på. Og blitz fronten er ikke ett ekte blitz produkt, men kalles det kun pga den ligner på fronten blitz lager til supra'en. Så har du variasjoner i størrelsene mellom de forskjellige blitz frontene. Japanske utgaven skal visstnok være litt "tammere" enn den amerikanske. Osv osv osv.

Blitz fronten + evo 4 fronten (som det er bilde av i denne posten) kan sees på bl.a. http://www.aspecmotorsports.com

#113890  av mr_2

VeilSide skrev:
mr_2 skrev:Ikke skyt meg nå....jeg syntes den ble litt kul jeg :roll: :wink:
Enig ;)

All ære til individualisten :D
:mrgreen: :mrgreen:

#113904  av cameleon

Hadde lyktene vært halve størrelsen, så hadde den bilen der vært temmelig rå den. Ble litt vel i største laget for meg i alle fall hehe. Er jo kun veien du skal lyse opp...ikke ta imot et fly for landing :roll:

En ting er i alle fall sikkert, og det er om den fyren der hadde kjørt på en elg midt på natta, så kunne han ikke skyldt på at han ikke så den i alle fall. :P

#113913  av funkes

celicat23 skrev:Blitz fronten + evo 4 fronten (som det er bilde av i denne posten) kan sees på bl.a. http://www.aspecmotorsports.com
Var noe kjent med fronten der ja, men det er evo 5 front, ikke evo 4 front :)

Bilde

#113914  av celicat23

funkes skrev:
celicat23 skrev:Blitz fronten + evo 4 fronten (som det er bilde av i denne posten) kan sees på bl.a. http://www.aspecmotorsports.com
Var noe kjent med fronten der ja, men det er evo 5 front, ikke evo 4 front :)
Hva de kaller EVO 4 og EVO 5 til celica'n følger ikke så nøye mitsubishi sine utgaver. Hvis du sjekker bl.a. ASPECMOTORSPORTS siden så ser du det. Her er evo 5 fronten til celica:
Vedlegg
evo5_fb.jpg
evo5_fb.jpg (29.36 kiB) Vist 1431 ganger

#113944  av jumbo

Yuk!

#114084  av spkstrp

huff syntes personlig det var forferdelig. Lyktene bryter ikke bare med bilens design men til og med fangeren den er montert på :lol:

#114107  av Elzin

men en ting jeg kan si, den første som ble postet var penest

#114124  av FireFox

Er ikke noe pent med di lyktene nei :? , men fyyy å pen celica det hadde vært om du bare hadde fjerna dem!