TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Midtsommersnø i Trøndelag.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #112853  av tojo

Huff da! Litt Midtsommersnø :) http://www.adressa.no/nyheter/sortronde ... 513312.ece
Men er det noen trøst så har vi brøyteskavler rundt på ACR(Artic Circle Raceway)!
Så for dere som kommer på treff til helgen,ta med snøspade i tilfelle utforkjøring.Muhahaha Varmekjeldress og lue kan også være lurt :D
 #112862  av Speeder

tojo skrev:Huff da! Litt Midtsommersnø :) http://www.adressa.no/nyheter/sortronde ... 513312.ece
Men er det noen trøst så har vi brøyteskavler rundt på ACR(Artic Circle Raceway)!
Så for dere som kommer på treff til helgen,ta med snøspade i tilfelle utforkjøring.Muhahaha Varmekjeldress og lue kan også være lurt :D
Hehe, jaggu bra jeg slo fra meg å sove i telt :lol:

#113034  av funkes

Jeg sov faktisk ute i natt, uten telt! Det var et par km ute i skogen på 350 meters høyde. Avtalte det for et par uker siden, og spøkte med å ikke trekke oss til og med hvis det begynte å snø. Og selvføgelig begynte det å snø. Første gangen jeg kan komme på at det snør i Trøndelag i juni! Enda bedre ble det av at jeg rotet bort soveposen min i fylla i natt, og nå sitter her i bakrus med mandler store som underlivet til en godt utstyrt mann.

Men utenom vær, vind og sykdom var turen kjempefin :o

#113036  av sindrejl

hihi ;)

#113038  av cameleon

funkes skrev:Jeg sov faktisk ute i natt, uten telt! Det var et par km ute i skogen på 350 meters høyde. Avtalte det for et par uker siden, og spøkte med å ikke trekke oss til og med hvis det begynte å snø. Og selvføgelig begynte det å snø. Første gangen jeg kan komme på at det snør i Trøndelag i juni! Enda bedre ble det av at jeg rotet bort soveposen min i fylla i natt, og nå sitter her i bakrus med mandler store som underlivet til en godt utstyrt mann.

Men utenom vær, vind og sykdom var turen kjempefin :o
Hehehe :mrgreen: