TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sort Mr2 MK3, ulykke pÃ¥ motorveien i stvg.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#111719  av Goose

SÃ¥ shame. Var fin bil.

#111772  av Erlend

Synd at folk kjører som tullinger når de har så fine biler :( Hvordan går det an å krasje i en stolpe på motorveien egentlig, hvis man ikke foretar en unnamanøver for noe i veien?

#111787  av Goose

eller er for uopmerksom og kjører av asfaltkanten, da er det gjord...

#111842  av mr_2

Hørte noe om at han på død og liv skulle forbi en semitrailer...Men at det gikk ræva :roll:

#111937  av Goose

Uansett, beklager, men jeg føler mest synd på bilen og pasasjeren... :roll:

#112090  av mr_2

ditto...

#112230  av seini

Den bilen har jeg sett før. Tror karen som kjører den er noe mellom 20-25år.

#112270  av mr_2

nope...han var visst 45 eller no..

#112273  av seini

Okey, da er det ikke denne bilen jeg har sett på Reve. Mener at den bilen jeg har sett også hadde samme felger som den på motorveien.

#112289  av sindrejl

seini skrev:Okey, da er det ikke denne bilen jeg har sett på Reve. Mener at den bilen jeg har sett også hadde samme felger som den på motorveien.
det er ikke så rart da felgene er originale ;) ;)

#112308  av seini

sindrejl skrev:
seini skrev:Okey, da er det ikke denne bilen jeg har sett på Reve. Mener at den bilen jeg har sett også hadde samme felger som den på motorveien.
det er ikke så rart da felgene er originale ;) ;)
Roger that :wink:

#112385  av MrSpyder

Er nok min bil (og meg) du har sett på Reve.. Trodde et øyeblikk at noen
hadde knabbet bilen min, men jeg har byttet til blanke blinklys, og
kunne puste lettet ut når jeg så denne hadde de originale gule..

Kjører du på Reve selv? Har vært der noen ganger nå, og det er virkelig
morsomt å se rundetidene gå ned for hver gang jeg er der ute.. :)

#112573  av seini

Nei har ikke kjørt noe selv. Er bare borte og ser litt en gang iblant. Ble veldig overrasket på hvor godt mr2en lå i svingene. Kjører selv en 325 og så ikke ut som du hadde problem med å følge etter andre 325'er på banen.

#112584  av MrSpyder

seini skrev:Nei har ikke kjørt noe selv. Er bare borte og ser litt en gang iblant. Ble veldig overrasket på hvor godt mr2en lå i svingene. Kjører selv en 325 og så ikke ut som du hadde problem med å følge etter andre 325'er på banen.
:)
Kjørte på 1:50:50 sist, etter å ha vært på "førerkurs" der med BMW-
klubben. Målet for sommeren var å komme meg under 1:50:00, og
det ser jo lovende ut nå.
Du får komme bort og hilse på neste gang du ser meg der ute da, så
kan du få sitte på noen runder hvis du har lyst..