TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• haha les denne :P

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#111841  av cameleon

Fy satan :mrgreen:
Er glad jeg ikke har det slik jeg da. Boxerne hadde jo garantert vært mårnet opp etter en dag :mrgreen:

#111845  av celicat23

Konstant opphisset... Som om det er noe skjeldent? Pfffft! :-)

#111850  av GT_rider

hade det vært 1 april hadde jeg tatt det for å være en god aprilspøk. Kan tenke meg at en mann hade følt seg litt overflødig med den dama der ja.

#111881  av FireFox

Hehe, må bli litt slitsomt i lengden da.. hehe, tror ikke jeg hadde orka mye om jeg skulle hatt så mange orgasmer om dagen :p

#111939  av Goose

Litt morsom den der..
Du sier BUU! til kjeringa (du vil skremme a)
Og hun sier..

AAAHAHHHHH , ikke så hardt :roll:

litt spesiell sygdom må jeg si...

#111968  av kaimagne

Blir nesten som disse Fainting Goats dette! Hadde jeg hatt ei sånn geit, hadde jeg skremt den hele dagen, og hadde jeg hatt ei sånn dame, hadde jeg vel tirra henne hele tiden. Et lite slikk på øreflippen, en forsiktig finger i nakken, kjøre i alle fartsdumper man finner på veien... :mrgreen:

Glad det ikke er meg som får 300 orgasmer hver dag, fy satan så mye protein-tilskudd jeg måtte spist!

#112006  av Ã¸xseth

hun sa at hun fikk orgasme mens hun kjørte bil, men hva hadde skjedd vist hun hadde kjørt wrc??? :lol: :lol: