TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Det kommer ny TopGear i dag!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#109233  av Kebab gud

må vel si det at det tar ca 6 timer etter den er vist på BBC at den kommer ut på den siden ..
(han som ripper har verken den raskeste PCen eller den kjappeste linja)

de kommer nok ut natt til mandag .. det har de altid gjort og vil altid gjøre

(uansett er den ute nå da)

PS: klokkeslettet på den sinden er lokal tid til han som driver siden .. dvs amerikanske vestkysten

#109236  av celicat23

Gleder meg til jeg kommer hjem fra jobb! TOP GEAR ER KONGE!!!!!!!!!!

#109241  av celicagutten

Ja, di her mye bra der. Men så viser di bare biler eg aldri får rå til.

#109336  av Ã¸xseth

jeg likte den serien når de skulle finne ut hvor mye det måtte til for å ødelegge en hilux

#109338  av Master

Følg med! Denne sesongen kommer det et race fra London til Oslo :) Skal se den første episoden NÅ. gleder meg ;)

#109346  av GT_rider

Kna noen gi meg en kort innføring i hvordan man får tilgang til disse episodene??
Skal laste ned, men ingenting skjer. Får bare lasta ned ett tomt dokument :?: Noe sted jeg må regge meg, eller laste ned ett ekstra program??
Sa ja til å ikke saksøke han, og masse lurt, så fant jeg frem til den aktuelle episoden, og trykte på laste ned.

Kan noen være så snille å hjelpe meg litt :oops: :oops: er ikke akkurat verdens glupeste inne pc, og slik filnedlasting(fildeling?) :(

#109348  av Master

du må laste den ned via et nettverk som heter Bittorrent. Det fins mange ulike Bittorrentprogram, men jeg liker Bittornado best(http://www.bittornado.com).

Den fila du laster ned fra linken jeg posta skal du åpne i dette bittorrentprogrammet, så vil det spørre deg hvor du vil lagre filmen du laster ned, så vil det gjøre all jobb med å koble seg opp mot maaange fildelere i verden og gi deg den ferdige fila :P

Det tar litt tid før du får opp hastigheten på nedlastninger, så ha tålmodighet. Dersom det går veldig sakte etter f.eks 10 minutter kan det ha noe med at du sitter bak en brannmur som begrenser nedlastningshastigheten.

#109433  av chris

Endelig ny sesong!!!

Laster ned på full speed her nå, gleder meg til å se senere i kveld :D

Ser det er kommet en episode til av Fifth Gear jeg ikke har sett også :D

#109621  av spkstrp

så på 200sx forumet at noen hadde spotta han i mercedesen når de var i norge.. kjørte vist omkapp med en audi v8 eller noe ? :lol: audien hadde ikke en sjangse da..

#109661  av Dviper

Nokka fet epi av Top Gear.. Spilte fotball kamp med Toyota Aygo og når dem testet den nye Land Rover Sport med tanks etter seg...
:D :D :D Gled dere til å se den... :D :D

#111756  av GT_rider

ser de har måttet stenge siden pga BBC ikke likte at de la ut episodene etter at de var sendt.

#111757  av Master

I know... men det kommer garantert en annen plass ganske så snart :)

Kan jo ikke leve med å se flere mnd/år gamle redigerte TopGear-episoder på NRK... :(

#111777  av celicat23

Siste episoden (nr.2) ble lagt ut på http://www.mininova.org

HATER nrk for at de redigerer ned top gear episodene fra 1 time, ned til 30min. Skulle vært dødsstraff for sånt.

#111839  av sindrejl

GT_rider skrev:ser de har måttet stenge siden pga BBC ikke likte at de la ut episodene etter at de var sendt.
la merke til det der! :(