TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• NÃ¥r man vet at bilen sin er tøff

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#111373  av Erlend

Ja..det var visst en 3000GT! Bilder:

Mitsu 3000GT / GTO
Bilde

Dodge Stealth:
Bilde

Ingen gevinst for å gjette hva jeg hadde valgt :lol:

#111392  av celicat23

Andreazz skrev:
Goose skrev:Burtsett fra at den Gule tar råta på mange supraer :twisted:
Nåå.. det er nå ikke så sikkert :twisted: :twisted: Dessuten så er det feilhjulstrekk :lol:
Firhjulstrekk er feilhjulstrekk da? Siden den celica'n er ombygd med trimmet GT4 motor og drivverk? Hm?

#111434  av Kaizern

Tor skrev:Funker den nå da?
Jepp :lol: Menne, synes den kakkler litt ennda.. Høres utsom en kjede på en motorsykkel.. Ikke vet jeg :roll:

#111443  av CelicaGT

Andreazz skrev:
Goose skrev:Burtsett fra at den Gule tar råta på mange supraer :twisted:
Nåå.. det er nå ikke så sikkert :twisted: :twisted: Dessuten så er det feilhjulstrekk :lol:
4wd på den Celica'en der. Mr2 motor på 500 hk og driverk fra Celica GT-Four. Rod Millen som har byggd den.

#113581  av Mr2PIA

Litt flaut å si det... men her om dagen skulle lars erik komme å hente meg på moa(kjøpesenter)

sto sammen med noen veninder og da Lars Erik kom, og da sir ho eine som kom attmed ei venide av me....

:shock: se han i den bilen der da!

Ferarri å greier...! :shock:
hehe!

klarte ikkje å dy meg !! ja typen min de!!! hihi
blei litt flau eg og... lurer på ka andre jente tror om meg som sitter på heile tida...

lars erik sakl jo ha av ditta take heile tida.. så vi sitter jo ganske så åpent nedi der...

men men...

#113590  av cameleon

Mr2PIA skrev:Litt flaut å si det... men her om dagen skulle lars erik komme å hente meg på moa(kjøpesenter)

sto sammen med noen veninder og da Lars Erik kom, og da sir ho eine som kom attmed ei venide av me....

:shock: se han i den bilen der da!

Ferarri å greier...! :shock:
hehe!

klarte ikkje å dy meg !! ja typen min de!!! hihi
blei litt flau eg og... lurer på ka andre jente tror om meg som sitter på heile tida...

lars erik sakl jo ha av ditta take heile tida.. så vi sitter jo ganske så åpent nedi der...

men men...
Hehehe :mrgreen:

#113599  av kaimagne

Hehe... Guttungen til en i skytterlaget omtaler bilen min som "rød Ferrari-bil" når jeg kommer kjørende. Ingen tvil om hvem som er sjefen i hans verden nei... ;)

#113663  av sw20

andre jenter er nokk misunelig maria! hehehe...

ken ho veninda til veninda di va???????? :roll: mohaha..