TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• BlÃ¥ MR2 MK-II i Brønnøysund, med TS-OGN klistemerker;)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #110431  av w-master

Kaizern skrev:Så en blå Toyota MR2 MK-II GTi med TS-OGN klistemerket i bakruta her i Brønnøysund idag, knipsa et bilde når den sto ved Havnesenteret, menne har ikke fått det over på pc ennda.. BP 54*** registrert;)
E vel meg det :wink:
E på ferie hos noe slekt her til søndagen :)
Skal videre nordover tel Mo da.
Vedlegg
IMG_0668.jpg
IMG_0668.jpg (131.7 kiB) Vist 1131 ganger
 #110458  av Kaizern

w-master skrev:
Kaizern skrev:Så en blå Toyota MR2 MK-II GTi med TS-OGN klistemerket i bakruta her i Brønnøysund idag, knipsa et bilde når den sto ved Havnesenteret, menne har ikke fått det over på pc ennda.. BP 54*** registrert;)
E vel meg det :wink:
E på ferie hos noe slekt her til søndagen :)
Skal videre nordover tel Mo da.
Hehe, kult.. :D
 #110797  av B_Quist

Er du fra brønnøysund du?
Er fra sandnessjøen jeg!
 #111078  av Kaizern

B_Quist skrev:
Er du fra brønnøysund du?
Er fra sandnessjøen jeg!
Er nok det :lol: