nå veit jeg stort sett ingenting om folka her på forumet, men la oss nå ikke kaste dritt etter noen...
tror han beviste selv at han tabba seg litt ut..mulig han misforsto..
saken er, at vi blei inviterte, og de som inviterte oss ikke hadde helt oversikt over de strenge reglene som finnes på banen der..(ikke helt oversikt/ikke helt tok dem så høytidelig)
denne tråden blir litt for lang nå egentlig, jeg foreslår at den blir låst..
starta med et innlegg der jeg fortalte om et baneløp, og endte/ender opp med at folk blir irriterte på hverandre...no reason for that
bilsport har bestandig vært å tøye grenser..enten det er den norske lov's grenser, eller naturlovens...det er ikke til å komme bort ifra, og jeg tipper at 95% av de som eier sportsbiler, har gjort ETTellerannet ulovlig, enten det gjelder fartsgrenser eller andre ting som innebærer kjøring.
det er jo faktisk ikke uten grunn at man kjøper en sportsbil...og de som gjør det, har jo et sterkere ønske enn andre til å presse kreftene litt (tolk som du vil) mer enn "vanlige" folk.
Noen velger å fortelle om det, andre velger å tie...
Ikke tro at du/dere er bedre/mer ansvarlig/smartere enn andre, bare fordi de velger å fortelle om sine opplevelser, og du/dere velger å tie om dem.
dette ble jo en ren forelesning jo..huff å huff
have fun, drive fast, take care, be safe
-memo