TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• graphics

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #110246  av cappuccino

er ikke så lenge sia jeg satt på graphics på bilen min nå .. :D..
noen som har noen formeninger om det,, bedre eller verre ?
selv om jeg skal ha det på alikevel er det jo greit med andres
meninger å :p

#110251  av Amund

om en liker F&F er jo dette genialt.
personlig, er jeg ikke noe stort fan av graphics..

#110253  av Elzin

jeg syns dette var bedre en orginalt. blir litt mere spesielt. alle vet at det er deg :)

#110264  av _speedy

Min mening er at graphics ikke gjør seg bra på MR2 MK2, den er fra før av en ren og fin sportsbil uten behov for klistermerker..Men folk skal få lov å ha sin egen smak :)

#110268  av Erlend

_speedy skrev:Min mening er at graphics ikke gjør seg bra på MR2 MK2, den er fra før av en ren og fin sportsbil uten behov for klistermerker..Men folk skal få lov å ha sin egen smak :)
Ditto 8)

#110277  av richeros

Jeg synes det så helt greit ut.
Gjorde bilen litt mer spesiell.

#110377  av FireFox

Syntes det ble bra jeg... bilen blir litt spesiell

#110390  av cameleon

Personlig så synes jeg vinyl tar seg best ut på biler som er stylet og som har et relativt flatt karosseri. Jeg kommer aldri til å ha decals på bilen min, men akkurat det der var ikke det verste jeg hadde sett.

Min mening angående mk2 er at orginal, med fete felger og senking, så ser det ut som om du kjører en svindyr bil. Men når man begynner å montere veldig mye dill og dall, så blir det ungdomsbil med en gang :wink: Men det er meg hehe.

#110392  av cappuccino

morn igjen... litt forskjellige meninger her :P
som sagt, er jo smak og behag alt som er.
som dere sier så er det jo og gjøre bilen litt mer personlig og spesiel. ( + at jeg liker graphics veldig godt :P ) bare ikke snuten for øye på meg da, er litt lett og kjenne den igjen da . hehe
skal jo liksom være mer som en ungdoms bil å da, akkurat som det jeg er :D

men takk for alle svar :wink:

#110402  av FireWalk

hmm.. klarer ikke helt å bestemme meg.. kommer vel litt ann på.. er egentlig litt enig med camelon her, at det passer seg best på "fast and the furious" stylede biler... og ikke på noe som er orginalt, men samtidig syntes jeg det der så ganske ok ut egentlig.. selv om jeg er litt konservativ av meg ang MR2ens utseende, at det skal være så stilrent osv.. og ikke rånes opp...

men det der var jo faktisk personlig og unikt da... så det er ikke lett å si noe..det viktigste er hva du syntes selv! dessuten er det nok en tilvennings sak også :) jo mer du ser på det jo bedre ser det ut :)

#110443  av Tor

Det er ikke noe pent, ser rånete ut. Dessuten blir ikke bilen så clean og strøken som den er allerede.

Men så er jeg av den typen som ikke soter vinduene i bilen engang. Skal være stilren og clean.

#110514  av Tore

Synes det ser bedre enn originalt ut, men selvsagt; hver sin smak! :D
Ikke glem at bilen din får litt mer oppmerksomhet nå når den skiller seg fra mengden....også fra onkel blå (av erfaring)

#110519  av 2r-e-rik

går den fortere nå eller??? hvordan ble aks'en??

#110539  av FireWalk

2r-e-rik skrev:går den fortere nå eller??? hvordan ble aks'en??
hehe :lol:

#110551  av Neemi

Synes ikke det var så ille jeg.
Smaken er som baken.
Det viktigste er hva du selv synes. Din bil og ikke alle andres ;)