TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nyew Toyota Rav4 mk3

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #109624  av Goose

Til høsten kommer ny Rav4.

Bilen ser ganske tøft ut, mye USA preg og bakfra litt VAG.

Alt i alt er dette spennende 4x4 med BÃ¥de Bensin og Diesel motor og en V6 :wink:
Vedlegg
Rav4(2).jpg
Rav4(2).jpg (56.28 kiB) Vist 1847 ganger
Rav4(1).jpg
Rav4(1).jpg (54.23 kiB) Vist 1847 ganger

#109625  av Erlend

Kjempetøff. Håper den blir seende sånn ut når den kommer til Norge også :) Har ikke noe spesielt til overs for SUVer generelt, men tøff er den da.
Vedlegg
suv.gif
suv.gif (2.72 kiB) Vist 1842 ganger

#109677  av 2000celica

Kan bli den nye konebilen her det 8)

#109680  av Fredrik

Pen front, men ræva ligner altfor mye på VAG... Falt ikke helt i smak her...

#109681  av BrennaRacing

Fredrik skrev:Pen front, men ræva ligner altfor mye på VAG... Falt ikke helt i smak her...
enig der ass...Var litt touareg bakende på den...men syns den var fin jeg...Penere enn den som er nå :D

#109682  av Fredrik

BrennaRacing skrev:
Fredrik skrev:Pen front, men ræva ligner altfor mye på VAG... Falt ikke helt i smak her...
enig der ass...Var litt touareg bakende på den...men syns den var fin jeg...Penere enn den som er nå :D
Fronten er freskere ja, men syns den "gamle" er penere.. Helheten tatt i betrakting..

#109689  av Goose

Det tyder på at Toyota satser på Euro markedet med denne bilen. SE på linjene, typisk eropeiske linjer.
Jeg synes denne bilen er drit fin jeg..

Vet hva jeg skal kjøe til dama 8)

#109726  av Erlend

Tror egentlig ikke fronten blir seende sånn ut jeg... Nye regler tilsier jo at biler skal ha "mykere" panserprofil slik at myke trafikanter glir opp på det istedet for å bli knust ved et eventuelt sammenstøt. Og den fronten der er ikke spesielt fotgjengervennlig vet jeg :lol:

#109740  av mr.two

Minner vel heller mer om XC90...Lett blanding av eget og lånt blir ofte bra..Synes den så meget spenstig ut 8)

#109754  av celicagutten

Syns den såg heilt grei ut den der nå jeg si.

#109798  av Anders gullstein

Er vel ikke langt unna utseende messig til produksjonsmodellen tenker jeg. Ser da fin ut denne da, søsters'n har lyst på RAV4, så ikke umulig at det kommer en slik en i familien etterhvert. Må vise henne bilde av denne. Virker som den har blitt en del større ifra dagens modell.

#110379  av FireFox

syntes den ikke var så ille jeg..
Tror fatters hadde planer om å ta ut en sånn.

#110403  av Goose

Jeg tror at hvis den vil bli seende sån ut så komemr den til å knuse samtlige suver i sin klasse. Nissan X-trail f.eks. komemr til å se ut som en gamal kasse i forholdt.

Har lyst på den RAVen selv jeg så hvem vet hva det blir til om noen år.

#110731  av kake

Syntes den ser ut som noe som kunne kommet ut av metallkverna til VAG eller Volvo. :wink:

Men, skal den selge i Europa, må den vel se slik ut...

Kjedelige konservative europeere :roll:

#110733  av BrennaRacing

Hvis man ser nøye etter, så er det bittelitt Dodge Ram preg over fronten.... :D likte den godt jeg ass :D