TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• sort Mr2 mk1 ved eikÃ¥s

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#109302  av Anders gullstein

Er vel ganske sikkert denne tenker jeg. Han sa han hadde sett en hvit mk1'er med BBS felger, så regner med at det er deg. Han har akkurat kjøpt den, og den grufulle potta (både utseende og lydmessig) skal rett av. Nesten like horribelt er felgene som også skal bort. Lyden er så intens høy at en blir ør i hodet selv etter en liten tur, og jeg som trodde min med Janspeed bråka :roll:
Den er en del kosmetiske feil på den, men vi var på et bilhøggeri i Hønefoss og plukket ut det vi klarte fra en vraka mk1'er der. Masse interiør deler som er vanskelig å få tak i gjennom Toyota. Tok også med sveiverutene fra vraket, for å så bytte ut de elektrikse på den svarte.

Han er tipsa om forumet, så det kommer vel oppdaterte bilder etterhvert som bilen begynner å ta form.
Vedlegg
Bilde 158.jpg
Bilde 158.jpg (117.28 kiB) Vist 621 ganger
Bilde 155.jpg
Bilde 155.jpg (112.77 kiB) Vist 627 ganger

#109344  av Amund

ken e han? og har du peiling på hvor breie de felgene er? om han skal selge de så kansje de duger til noe... :roll:

#109350  av Anders gullstein

Han er en god kompis av meg. Bor i Kr.sund. Var å kjøpte bilen i Bergen i helga. Vet ikke dimmensjon nei, men det kan jeg undersøke da. Blir sikkert til at han selger de når han kjøper seg nye. 7,5/15 kanskje.

#114458  av Larsene

det er min bil. er du interisert i flegene ? kjøpte meg nye idag

#114511  av Amund

dimm på felgene?

#114548  av Larsene

det er 7 *15

#115266  av Mr2 Mk2

Larsene skrev:det er 7 *15
Da er de nok for smale,hehe....

Var nok min bil du så i gata bak texaco stasjonen.
Så det stod en svart mk1 med en potte i midten litt bortenfor autodeler,kjørte inn og tok en titt på den.Så kjørte jeg bort til min bror å parkerte,en halvtime etter så jeg at du og en til kjørte forbi utenfor.

#115340  av Larsene

stemmer det.. deg jeg kjøpte av fronten å da kanskje?

de kommer ganske langt ut de felgene så de ser bredere ut enn de er