TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hekk-bilder...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#108939  av Kaizern

Johnny_Bravo skrev:
Pluss at x dama så mye bedre ut en henne :D
Isåfall krever vi bilder :lol:

#108972  av FireWalk

host host ja... Ho er sikkert ikke helt god i hodet som legger ut slike bilder... men på den andre siden så er det jo mange jeg kjenner som faktisk har relativt høy IQ og som er både hyggelige og smarte, som har lagt ut bilder av seg selv i string og BH på deiligst.no... så man skal vel ikke være for fask med å trekke slutninger her..

Jeg tror ikke det er så mange her inne som hadde sagt nei takk om hun kom og tilbydte seg ;)

og jeg må jo ærlig inrømme at hun i så måte har sjangs på meg iallefall... :lol:

#108978  av Dalan

Ã…h i svarte :shock:
Hu har sjans på meg

#109051  av mr_2

Hu kunne lurt meg :lol:

#109219  av Johnny_Bravo

celicat23 skrev:Host...Host....*bullshit*....Host....

he he :lol:

#109220  av celicagutten

Sko hatt hu der ei helg :D

#109221  av celicagutten

Pluss at x dama så mye bedre ut en henne :D[/quote]

Nå må du komme med bilder av hu.
Kan ikkje bare ver stor i ord, men liten på jord vett du. :lol:

#109223  av GT4 CS

Hun hadde garantert ikke lurt meg, jeg ville frivillig blitt med på litt sprell :lol:
Selvølgelig hadde jeg heller ikke klart og legge meg på magen og nektet, huleboermentaliteten ligger fortsatt i guttekroppen, det som er kjekt med internett er det at man slipper ta med seg gode gammle treklubba for og dælje til ei dame i hodet før man kan slepe hun tilbake i hula si og renne kjeppen i hu. Bare og spørre pent idag så får man en blåveis, trur det er damenes måte og hevne seg på for det våres forgjengere gjorde med treklubbene. Ergo, lenge leve gode gamle huleboermentaliteten. Nei f..n nå er jeg trøtt, heller legge seg.

#109240  av Mani@c

Dæng! Hadde ikke slengt meg på magen og blånektet nei...

*sukk* Og hvordan skal jeg komme meg gjennom denne arbeidsdagen nå da..? :roll:

#109265  av Goose

Er man i et fast forhold så hadde hu damma ikke klart å få meg i alle fall uten å dope meg kraftig.

#109458  av mr_2

Goose skrev:Er man i et fast forhold så hadde hu damma ikke klart å få meg i alle fall uten å dope meg kraftig.
yeah....whatever :lol: :wink:

#109473  av Erlend

8)
Vedlegg
ass.jpg
ass.jpg (12.82 kiB) Vist 786 ganger

#109523  av chris

ordet "perfect" kommer til sin rette her synes jeg :shock:

#109620  av spkstrp

tror heller jeg hadde følt at jeg hadde "lurt" henne jeg :lol:

#109679  av 2000celica

:( Snakk om å bli skuffa, trodde endelig det var noen gode tips for en hageeier to be......
:mrgreen: