TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hvordan er det pÃ¥ vÃ¥ler?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#108976  av Dalan

Det er VÃ…TT..
En del liv der, mye freske vogner. Men det regner altfor mye, så jeg dro hjem tidlig hvertfall..
Håper på bedre vær neste gang!

Tok en del bilder, legger ut i løpet av nærmeste fremtid

Bilen til Morten går hvertfall freskt, det er sikkert :D

#109006  av Erlend

Godt å vite at jeg ikke går glipp av så mye :) Har pleid å være på Gatebil på Våler hvert år, men i år ble det ikke noe...Like greit høres det ut til!

#109012  av andre 1

kom hjem fra våler i kveld !!! å det er vel bare en ting å si om dagen å det er at det var en våt fornøyelse.... men det var jo en del gromt å se da!!

#109018  av egotrip

Hey !

har en hel haug med bilder fra våler nuh .. ca 600 mb .. STORE bilder :p

Kan uploade dem til serveren så kan dere laste ned dem hvis dere vil :)

Ble en VÅT dag på Våler, mulig ferden går tilbake imorgen .. kommer an på formen .. Likte ikke regnet kroppen gitt :X
Sist redigert av egotrip den 21 mai 2005 22:58, redigert 1 gang totalt.

#109020  av egotrip

der fant jeg et program som resiza filer i batch :p så nå er faktisk bildene i ok størrelse/kvalitet.. (50MB)

de dukker om få strakser opp på

http://bilder.ts-ogn.no/?album=/egotrip/pics/

ikke sortert ut alle dårlige bilder men men :p

Enjoy !

#109021  av CelicaTurbo

hm, rar-filer vises av en eller annen grunn ikke skikkelig i albumetprogramvaren som brukes på den siden, men når det da er et albumprogram som brukes hvorfor da laste opp alle filene pakket sammen på dette viset istedenfor å laste de opp hver for seg slik at folk selv kan se en oversikt over bildene og kun laste ned de som de synes er interessante? ;)

men, jeg laster ned pakken nå og laster opp igjen bildefilene så snart det er nede tenker jeg så blir det tilgjengelig for de som ikke bruker ftp også ;)

#109022  av egotrip

sant sant :)

får skylde på at jeg er sliten og trøtt ;)

#109023  av GT_rider

hva skjedde med bildene. Finne ringen på serveren til egotrip jeg. Er de fjerna for å komme oppatt senere.

#109024  av CelicaTurbo

GT_rider skrev:hva skjedde med bildene. Finne ringen på serveren til egotrip jeg. Er de fjerna for å komme oppatt senere.
filene ble lastet opp til mediaserveren til ts-ogn, men ble lastet opp som en pakket rar-fil og webgrensesnittet der viser ikke disse filene (ikke min feil, serveradmin installerte/tilpasset det der og den viser kun bilder, videoer og andre mediafiler). Derfor var rar-filen kun synlig for folk som logget seg på serveren med ftp. Jeg holder på å laste opp alle bildene nå men det er over 300 bilder så det vil ta en stund :D

#109025  av egotrip

Kristian laster dem opp igjen "as we speak" :)

#109026  av GT_rider

OK!! :D Fant dem ikke på servern, derfor jeg spurte :)

#109028  av egotrip

=)

ble til at jeg uploader på nytt, serveren likte ikke norske tegn.

MEN.. laster csi episoder samtidig så går litt sakte å uploade for øyeblikket ;)

Men skal ha kommet opp en del bilder nå :]

Nei får hoppe i køya, nite nite !

#109041  av arntkjetil

Var veldig vått i går iværtfall, men mye morsomt å se.
Hvordan er veret på søndag da??

#109046  av Dalan

arntkjetil skrev:Var veldig vått i går iværtfall, men mye morsomt å se.
Hvordan er veret på søndag da??
Ser ut til å være lysere ute nå, vet ikke om det er annerledes nede på Vålerbanen men.
Fare for at sola titter frem innimellom også ;)
Reiser til Nice om en times tid, så får ikke tatt turen dit selv.. :?