TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hekk-bilder...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #108826  av kaimagne

Er ikke dette den peneste hekken som finnes, så vet ikke jeg!!
*sikle*
http://www.mwstangs.com/forums/showthre ... ge=1&pp=25

Keyra Agustina...

#108828  av GT_rider

Ohh.... Kjedelige bilder :mrgreen: *sikle*

#108853  av Tor

De bildene der går verden rundt :) Har selv sett dem for sikkert 7 mnd siden :)

Men ja, den er sweet :)

Men hvordan hjerne kapasiteten til ho dama er kans sikkert diskuteres.

#108855  av Master

Du skal jo ikke akkurat spille sjakk med henne da :P DAMN, nr1 ass i verden må jeg si.... :shock: :shock:

#108871  av Anders gullstein

NICE 8)

#108873  av Erlend

Æsj, så stygg rumpe :o

NOT :D Men den der er ooooold da..hehe.

#108876  av Maverick

**sukk** :cry:

#108882  av GT_rider

Tor skrev:Men hvordan hjerne kapasiteten til ho dama er kans sikkert diskuteres.
Er ikke hjernekapasiten som er viktig i dette tilfellet 8) Må da du og skjønne :)

#108889  av FireWalk

oi.... kom meg halveis og så klarte jeg ikke se mer.. makan til selv-pining...... :shock:
Sist redigert av FireWalk den 21 mai 2005 03:53, redigert 1 gang totalt.

#108892  av aneriks

nydelig :)

#108895  av Zepticon

Master skrev:Du skal jo ikke akkurat spille sjakk med henne da :P DAMN, nr1 ass i verden må jeg si.... :shock: :shock:
Trur hu hadde slått meg i sjakk ass. Hode meitt hadde vært helt andre plasser.... :shock:

#108906  av GT4 CS

Ser kaimagne likte linken han fikk av meg :lol:

#108913  av celicat23

Hvis noen vil se en film av henne (og hvem vil vel ikke det?)

http://www.ifilm.com/ifilmdetail/2669018

Får opp ett bilde med "warning adult content" eller noe først - klikk CONTINUE. På neste bilde er det bare WATCH NOW og sitte lure på hvorfor det ikke finnes flere damer med så fin rompe..

#108925  av Johnny_Bravo

har sett bedre. jeg syntes nesten det blir litt harry når folk skal være så opptatt av bilder av damer på nettet.

Ho dama her er helt sikkert ikke noe å samle på ettersom hun driver å legger videoer av seg selv ut på internett. greit at hu ikke ser så stygg ut men det hadde ikke vært noe spessielt i få henne ettersom hele værden har sett alt du noengang kommer til å se.

Men det er bare min mening :)

Pluss at x dama så mye bedre ut en henne :D

#108935  av celicat23

Johnny_Bravo skrev:har sett bedre. jeg syntes nesten det blir litt harry når folk skal være så opptatt av bilder av damer på nettet.

Ho dama her er helt sikkert ikke noe å samle på ettersom hun driver å legger videoer av seg selv ut på internett. greit at hu ikke ser så stygg ut men det hadde ikke vært noe spessielt i få henne ettersom hele værden har sett alt du noengang kommer til å se.

Men det er bare min mening :)

Pluss at x dama så mye bedre ut en henne :D
Host...Host....*bullshit*....Host....