TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ** Underskriftskampanje mot bompenger og for veiutbygging **

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #108622  av Master

Skriv under, vær så snill. Så kanskje vi kommer igjennom til politikerne og får dem til å bygge bedre veier for de 50 milliardene vi allerede betaler i skatter/avgifter på bil, og ikke flår oss med enda fler bomstasjoner. Det budsjetteres med 15 milliarder til veiutbygging/vedlikehold i året. Staten har altså ca 35 milliarder i overskudd på oss! :evil:

www.bilaksjonen.no

#108755  av FireWalk

Jeg har allerede skrevet meg på der for lenge lenge siden.. tror jeg la ut den linken til aksjonen på forumet her for mange månderer siden også...

forresten:

http://www.bilaksjonen.no/page.aspx?CNT ... ISIBLE=OFF

sjekk det der... noen idioter måtte jo såklart skrive på samferdelsministerens navn og dermed ødelegge for hele bilaksjonen... nå virker det jo ikke serøst i det hele tatt når politikerene som går inn og titter... Tanken de sitter igjien med etterpå er at: dette er vel noe noen unger har opprettet, for deretter å dikte opp en masse fiktive navn...

Det er alltid noen få som skal ødelegge for flertallet... slike folk skulle hatt en skikkelig omgang juling... Folk med under 70 i IQ skulle ikke fått lov til å lære seg å lese å skrive engang.. da de jo bare gjør mer skade enn nytte i samfunnet... de er som en kvise på samfunnets rumpe!

Like fult er det synd i dem også... de lider tross alt av en allvorlig sykdom. Sykdomen heter ifølge legevitenskapen for "Idioti" og er en allvorlig lidelse der svært få som lider av den noen gang vil bli friske..

På deres vegne vil jeg benytte anledningen til å ytre min dypeste medfølelse. Samtidig må jeg få lov til å peke på at det er deres plikt som syke mennesker å unngå å spre smitten deres til den øvrige befolkning.

Forsøk derfor å la være å la idiotien deres smitte over på oss friske mennesker i tiden som kommer. Spesielt når det gjelder bilaksjonen og andre ting som er i vår alles felles beste interesse.