TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Død over misunnelige folk!! Oppripet lakk :(

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #108173  av Maverick

Bilen min var grå av møkk, på tide med en vask.
Vasker bilen min og finner til min forargelse en stripe på bagasjelokket.
Så en stripe til på en annen plass på bagasjelokket, begynte å saumfare litt mer. Akkurat samme striper finnes på begge dørene på passasjersiden. Akkurat samme tykkelse, stort sett samme lengde på de og. Ingen av stripene er lange (mellom 3 og 15cm) hver, men det er MANGE av de!!

Denne dagen er ihvertfall ødelagt, kan ikke se at noe annet enn hellakkering kan hjelpe .. Det blir nok dyrt :(

Skjønner ikke hva folk tenker med ass
:twisted: :twisted:

#108183  av angrykid

Er dette striper som går langt ned i lakken? Jeg var hos en lakkerer når for en ukes tid siden, og han sa dette til meg: hvis ripene i bilen er slik at man kjenner dem godt med neglen, så må det lakkering til, hvis ikke, så kan bilen rubbes ned og poleres opp til slik den var før skadene inntraff. :)

Så, hvis du er heldig, vil jeg tro litt iherdig jobbing med poleringsmiddel vil kunne hjelpe på humøret ditt.

#108198  av CelicaTurbo

jøss, det der hørtes ikke ut som en gjennomsnitts nøkkelripe akkurat så det er ikke godt å si hva som har skjedd egentlig? :shock:

#108206  av Maverick

Jeg har vasket, polert og virkelig "kost" meg med bilen nå. Jeg tror, i og med at stripene er hvite, at jeg med litt makt og M Y E tid skal klare å rubbe dette ned .. Må å få tak i med rubbemiddel i morgen.

Men jeg skjønner likevel ikke hva som driver folk til å gjøre slikt, skaffer meg bare merarbeid!!

#108214  av lexusmann

Enkelte folk fortjener bank... :?

#108219  av GT_rider

Enkelte har problemer når de gjør slike ting :?

#108322  av FireWalk

Det finnes nok av misunnelige idioter som riper opp biler med nøkler.. jeg er veldig forsiktig med å sette fra meg bilen i byen osv på kveldstid.... og nattestid... på dagtid er folk litt mer forsiktige med hva de gjør da det jo er vitner over alt..

En annen ting som kan ha forekommet er jo at folk har stått og lent seg intil bilen... Det har jo hendt meg at jeg har kommet ut og setta at noen står og prater, og at den ene står og lener seg intil bilen min... såklart med ræva godt gnikket inn i lakken på siden av bilen min, og såklart med dongribukse med slike små "nagler" eller hva jeg skal kalle det.. "knotter" bakpå lommene... slikt blir det solide riper av.... så pass godt på hvor du parkerer! det finnes mengder av sjalu idioter der ute, men det finnes også mange som rett og slett bare er idioter og ikke bruker hodet....

så bruk sunn fornuft! med ny fin lakk må man tenke seg om noen ganger ekstra før man setter fra seg bilen..