TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gratulerer Kenneth! (street legal - Bergen)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #107734  av Amund

Da gikk Kenneth av med seieren på street legal her i bergen i dag. !. plass i street klassen, med beste dial in tid på 8.811, 4 tusendeler foran 2. beste i kvalik. men beste tid for dagen var 8.64@128 hehe :twisted:

regner med at kenneth kommer til å legge ut de filmene eg tok her i løpet av dagen.
toyparts imponerte med gode slutthastigheter, men hadde problemer med festet... (over 150km/t over mål!)

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

#107745  av Dice

Grattis Kenneth :D

Gleder meg til bildene og filmene.

Fatter'n slet også med feste (svart lightning), og irriterer seg over dårlig startsplatte. Snart på tide med å fikse "dumpen"??

#107746  av GT_rider

Gratulerer :D :D Regna med det var ferdig når jeg var ferdig på jobb, så jeg tok ikke turen.

FÃ¥r nok fyldig rapport av de andre som var der tenker jeg.

Hvilke andre biler stilte til start?

#107762  av DannyBoy

Grattis! :D
Bilder/filmer har vi ingenting imot :wink:

#107779  av kennethx

hey! takk for gratulasjoner!!!

Kommer med bilder etter hvert...er på besøk hos en kamerat.

Det var en utrolig fin dag! Fikk skikkelig taket på å bruke cutchen skikkelig, den er helt rå! hjulspinn rett frem på tørr asfalt gang på gang. Kontrolerte seieren inn i alle eliminasjonrundene før finalen.

I finalen tabbet jeg meg skikkelig ut, men det var det egentlig ikke noen som fikk med seg.(Men jeg er mann til å innrømme det :) ) Hvorfor jeg plutselig glemte meg, var det nerver? finale? uerfaren? Var det fordi motstanderen startet for tidlig og jeg ble litt satt ut (han rød flagget, flax for meg)

Merket bare at bilen ikke slapp skikkelig, var rar, og treg, og det gikk ræv, sånn halvveis ned på strekket, og godt opp på andre gir, så merker jeg at ehhhhh...håndbreket står på!! :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Følte meg skikkelig lite lur når jeg rullet tilbake, og må si det var litt rart å vinne når jeg tabbet meg sånn ut.

Anyway,.....utrolig fett!!!

Kommer med bilder og stuff når jeg kommer hjem :)
Sist redigert av kennethx den 15 mai 2005 01:38, redigert 1 gang totalt.

#107784  av TOYPARTS

jepp og jeg knuste bakakselen :roll: :roll: kjørte forøvrig 8,3 og 152km/h

#107807  av kennethx

TOYPARTS skrev:jepp og jeg knuste bakakselen :roll: :roll: kjørte forøvrig 8,3 og 152km/h
What can I say, join the club. hehe.

HKS twinplate er ikke serlig tilgivende nei. Prøvde bruke clutchen "rett" i dag, og det gikk jo skapelig bra unna i starten :)

Raskeste jeg kjørte var 8.649@128.48, 0.3s i mellom, men 24km/t hehe, er det der med feste/hk da.... Det var i kvaliken på bracket klassen, og det var da jeg bestemmte meg for å flytte over i street klassen

Første kvallik heatet i street klassen bremset jeg meg inn til 8.811@113.70

Anyway...litt "dårlig" film på vei, bare tatt med digital fotoapparat. Noen som har filmet med noe bra kamera?

EDIT:
Min dag på Street Legal
Toyarts på Street Legal

Meget dårlig kvalitet på video er bare å beklage, men er bare filmet med ett lite digitalkamera. :roll:

La til litt flere bilder som er featured i film snutten
Vedlegg
Her er jeg akkurat kåret til vinner av street klassen
Her er jeg akkurat kåret til vinner av street klassen
IMG_1801.JPG (210.04 kiB) Vist 1031 ganger
klar for action
klar for action
IMG_1778.JPG (382.01 kiB) Vist 1037 ganger
Troféene
Troféene
IMG_1807.JPG (544.02 kiB) Vist 1040 ganger
premie utdeling
premie utdeling
IMG_1798.JPG (221.59 kiB) Vist 1031 ganger

#107822  av Morten

Hvordan var tidene i BadBoys? Skulle jeg vært der? :wink:

Edit: Kommer dere Bergensgutta nedover og kjører på Karmøy den 29.?

#107827  av CelicaTurbo

om jeg husker rett var vel beste tiden i badboys rundt 7.9 med 145km/t i sluttfart eller deromkring (cossie 4wd mener jeg), men det var flere biler med høyere sluttfart som fikk totalt dårligere tider pga problem med festet, med høyeste fart opp mot 160 og tre-fire biler med fart over 150.
 #107831  av jostein_loenning

Amund skrev:Da gikk Kenneth av med seieren på street legal her i bergen i dag. !. plass i street klassen, med beste dial in tid på 8.811, 4 tusendeler foran 2. beste i kvalik. men beste tid for dagen var 8.64@128 hehe :twisted:

regner med at kenneth kommer til å legge ut de filmene eg tok her i løpet av dagen.
toyparts imponerte med gode slutthastigheter, men hadde problemer med festet... (over 150km/t over mål!)

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Grattis både med bil på veien igjen og med 1. plassen :D

#107853  av TOYPARTS

var jo dritfett dette 8) 8) så lenge det varte :roll: :roll: gratulerer med seieren forresten :lol:

#107855  av Morten

Ja, se der...

Glemte jo å gratulere i forrige posten min.. :roll:

GRATULERER Kenneth! :lol:

og kondolerer Toyparts, håper du får fiksa det igjen kjapt.
Sist redigert av Morten den 15 mai 2005 19:12, redigert 1 gang totalt.

#107856  av kennethx

Morten skrev:Ja, se der...

Glemte jo å gratulere i forrige posten min.. :roll:

GRATULERER Amund! :lol:

og kondolerer Toyparts, håper du får fiksa det igjen kjapt.
Tror du må finne frem lesebrillene *kremt* :lol:

#107857  av kennethx

TOYPARTS skrev:var jo dritfett dette 8) 8) så lenge det varte :roll: :roll: gratulerer med seieren forresten :lol:
takker! Så går du for bruke det forsiktig versjonen, eller bygger du værst nå? :)

#107858  av TOYPARTS

kennethx skrev:
TOYPARTS skrev:var jo dritfett dette 8) 8) så lenge det varte :roll: :roll: gratulerer med seieren forresten :lol:
takker! Så går du for bruke det forsiktig versjonen, eller bygger du værst nå? :)
Det kan jo ikke bli noe annet enn carbon lamelldiff det, samt hel mellomaksling, kommer jo aldri til å klare å bruke den forsiktig aliokavel, så det er vel bare å kjøpe :roll: :wink: