TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Adreas sin Supra....Trimmet til 900hk???

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #106565  av KuHrOn_RaCeR

Snakket med en kamerat i dag som jobber på shell i askim. Han hadde snakka med Andreas med FF supran fra Notodden...Den hadde visst vært å blitt trimma til i sverige til 900hk eller noe :P :P !!!!Kan dette stemme da??
Virker som et hemmelig prosjekt spørr du meg :)
Vedlegg
vaa_03.jpg
vaa_03.jpg (99.86 kiB) Vist 151 ganger

#106569  av kaimagne

Kan vel hende han får giro fra toll- og avgiftsdirektoratet hvis dette blir publisert og bilen har hvite skilter...?
De leser jo Autofil de også...

#106585  av maxgets

Det er jo bare å ha flere map da.. ved 900hk har han nok greit datasprut.. og da er det ikke noe prob å begrense effekten..

#106655  av Kebab gud

høres ut som enda en fanboy historie..

personlig synes jeg bilen er vulgær..

#106857  av Veilside_Supra

han dreiv å maste om noe 800-900 hk når han var på aker brygge i fjor en gang..

#106860  av celicat23

Høres ut som kan bli en like spennende diskusjon som hvor mange hk dahlback golf'en har. Er vel ingen vits å spekulere engang, når eieren ikke klarer å vise noen skikkelige papirer på det?

Kan på samme måte si at celica'n min har 350hk. Men det er jo bare bullshit.

#106869  av Kjelliken

celicat23 skrev:Høres ut som kan bli en like spennende diskusjon som hvor mange hk dahlback golf'en har. Er vel ingen vits å spekulere engang, når eieren ikke klarer å vise noen skikkelige papirer på det?

Kan på samme måte si at celica'n min har 350hk. Men det er jo bare bullshit.
:roll: lol ja du tjener vel en god del hk på de styling delene på bilen din celica23..

Men må jo si at det hadde vert fett med så mye hk i celicaen din.. bare og begynne og trimme.. for bilen din er no rå ikke noe overdrevent liksom slik som veilside stylingen har en tildens og være. :wink:

#107067  av KuHrOn_RaCeR

Vi får se til Gatebil om han har fått trimman så mye som ryktet sier... :P :P Hadde vært morro å få sitte på en tur da...