TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Markus kommer til Trondheim 11/12 mai

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#105933  av cameleon

Goose skrev:
CelicaTurbo skrev:hehe, er dere sikker på at Markus vil ha dere hengende rundt i området mens han får gullet sitt bremset og justert da? ;)
Ser ikke ut som han har noe valg, eller hva? :wink: :roll:
Vel i og med at 95% av folket er på jobb så får han vel ganske mye frihet rundt seg vil jeg tro :P

#105937  av sw20

ser for meg en mr2 med en hau av"fans"..... celicaer og mr2er som "dilter etter...."

men så har han fått nokk og legger gjen to svarte spor og furdufter uten at noen egentlig forstår va som sjedde....

mannen kommer til å gå rundt med solbriller og caps heile våler helga...
mens bilen står camuflert inne i reinbuen.. der man finner stor rikdom.... hehehe...

#105940  av cameleon

sw20 skrev:ser for meg en mr2 med en hau av"fans"..... celicaer og mr2er som "dilter etter...."

men så har han fått nokk og legger gjen to svarte spor og furdufter uten at noen egentlig forstår va som sjedde....

mannen kommer til å gå rundt med solbriller og caps heile våler helga...
mens bilen står camuflert inne i reinbuen.. der man finner stor rikdom.... hehehe...
Hihihi :lol:

Kan se for meg den situasjonen der så utrolig godt :lol: Ender opp med sånn maske foran ansiktet som Michael Jackson bruker :P

#105945  av Tor

CelicaTurbo skrev:hehe, er dere sikker på at Markus vil ha dere hengende rundt i området mens han får gullet sitt bremset og justert da? ;)
Lurte på det samme jeg :roll:

#105948  av Fredrik

Tor skrev:
Lurte på det samme jeg :roll:
Ser ut som han er pent nødt til det..

#105970  av MR2turbo

hey :D

Skikkelig morro at dere vil ta godt i mot meg ;)
Gleder meg til å treffe folket igjen!

Men når det gjelder akkurat det med mappingen er det nok best at det ikke vrimler for mye folk rundt der. vil helst ikke stå flere timer ekstra på dynoen p.g.a. distraksjoner. Koster tross alt endel i timen det der ;)
Dessuten så liker jeg alt for godt å prate med folk til at jeg selv klarer å holde konsentrasjonen da... :LOL:

Men når jeg er ferdig der går jo turen nordover til trondheim igjen da... og da er det bare konge om dere har lyst til å samles om ett treff :)

ang. mods, så driver jeg og lager ei liste litt innimellom, som ikke er helt ferdig enda... :P

#105990  av GT_rider

Hvordan kommer du deg oppover?? Bil og henger? Evt hvilken rute?

#106102  av MR2turbo

Jeg reiser oppoer med Hiacen og biltralle med kamelonen på. Reiser via oslo, da jeg har ett par ærend på veien... :)

#106194  av chris

Foreslår at dere lar Markus få holde på i fred hos Bjørnstad da han gjerne vil konsentrere seg om jobben som skal gjøres. Dere får hilse på han og bilen på ettermiddagen :)

#106265  av Dalan

MR2turbo skrev:Jeg reiser oppoer med Hiacen og biltralle med kamelonen på. Reiser via oslo, da jeg har ett par ærend på veien... :)
Mat-stopp på Jafs Elverum oppover mot Trondheim, ja DET var en god idè! :D

-edit- Glem det.. Borte den dagen.. :(
Sist redigert av Dalan den 10 mai 2005 18:09, redigert 1 gang totalt.

#106353  av FalcoN

Dalan skrev:
MR2turbo skrev:Jeg reiser oppoer med Hiacen og biltralle med kamelonen på. Reiser via oslo, da jeg har ett par ærend på veien... :)
Mat-stopp på Jafs Elverum oppover mot Trondheim, ja DET var en god idè! :D
God burger der :D

#106491  av sindrejl

når på onsdagen dukker du opp? Har fri onsdagskvelden, men ikke torsdag før sent. Hadde håpet på treff :)

#106567  av chris

sindrejl skrev:når på onsdagen dukker du opp? Har fri onsdagskvelden, men ikke torsdag før sent. Hadde håpet på treff :)
Da får du ta deg en tur til Støren.. er vel der vi skal laste av bilen. Blir neppe bytur på onsdag, blir sikkert litt sent.

#106848  av sindrejl

chris skrev:
sindrejl skrev:når på onsdagen dukker du opp? Har fri onsdagskvelden, men ikke torsdag før sent. Hadde håpet på treff :)
Da får du ta deg en tur til Støren.. er vel der vi skal laste av bilen. Blir neppe bytur på onsdag, blir sikkert litt sent.
ahki, tar med meg Kim sørover jeg da :)

#106961  av KK-ma70

sindrejl skrev:
chris skrev:
ahki, tar med meg Kim sørover jeg da :)
Førstemann :twisted: