TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Helgen største heppening!!!!!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#106521  av Mr2Nyter'n;p

SÃ¥ koselig post da.. :D Respekt til Neemi som tok turen :!:

Takk for muligheten til å ta del i helga deres her på ts-ogn-forumet :wink:

#106522  av Neemi

Fælt så nysgjerrige alle er da :lol:

Tror jeg skal selge den historien her til se og hør :P
Med sw20 som privat paparazzi.

Ellers så kan jeg anbefale å dra tidligere enn halv sju fra Ålesund når man har så lang vei hjem.

*gjeeeeesp*

#106570  av Tor

Ja, ble det noe "Hångling" eller? Og ja vi liker og høre slike detaljer :)

#106650  av Neemi

:P

Siden dere alle er så nysgjerrige så kan dere fortsette litt til med det.
Den som lever får se ;)

Anbefaler forresten alle å ikke tenke så mye, men bare være impulsiv en gang i blant.
Noen ganger er det så utrolig verdt det :D

#106653  av GT4 CS

Er vel ikke så lenge til det kommer en egen avstemmning om dere knulla( sa det rett ut jeg) i helga hehe.
Helt enig med deg neemi, og tenke for mye fører bare til hodepine, man lever bare en gang, så hvorfor ikke nyte livet mens man lever, pluttselig er det heltidsparkering av tøffla.

#106661  av LilleGud

GT4 CS skrev:Er vel ikke så lenge til det kommer en egen avstemmning om dere knulla( sa det rett ut jeg) i helga hehe.
Helt enig med deg neemi, og tenke for mye fører bare til hodepine, man lever bare en gang, så hvorfor ikke nyte livet mens man lever, pluttselig er det heltidsparkering av tøffla.
hehe :lol:

#106683  av GT_rider

GT4 CS skrev:Er vel ikke så lenge til det kommer en egen avstemmning om dere knulla( sa det rett ut jeg) i helga hehe.
Det tror jeg ikke skjer :roll: HÃ¥per ikke det heller, for da vet jeg ikke hvem som sliter mest :?

#106712  av Neemi

Får da virkelig håpe folk har mer å finne på enn det da :shock:

Lillegud og GT4 CS: ikke noe fliring angående tøfling nå for jeg vet om to stykker som kan være veldig så pusete en gang i blant ;)
Og nei Lillegud...du er ikke den som er verst!!

#106739  av GT4 CS

:shock: Jeg tøffelpus?? :shock:
Nei skjønner ikke hva du mener. Ser meg nødt til og kaste deg i glomma ved en glimrende anledning :lol:

#106746  av FireWalk

Var da voldsomt... jeg ser at folket er nesten like nyskjerrig som SW20 jo... hehe.. ved en eventuell avstemning, får jeg og neemi lov å stemme da eller er vi inhabile? :lol:

Neemi: Nå kan du angre på at du stakk, for det har vært flott sommervær i Ålesund i dag og i går.. Lettskyet blå himmel med sol og varme! :) ah.. jeg sa jo det til deg.. når du drar så kommer fineværet.. det slår jo aldri feil.. heh.. :roll:

#106751  av sw20

hehe.. ei veit ivertfalll ka eirik sa... heheh..

koslig tur ja... gleda meg til å møte neemi igjen eg og...... men å se eirik som fjortis det va eir syn i se sjøl... han som tilvanlig e så rolig sprang rundt å flørta på shell....

sikkert bra det va boble i boblebadet....... hehehe.. eller ka du sir nemo... :lol:
klare bare ikkje å vere seriøs.. va bare morro heile helga...

gleda meg som en unge til våler trefet.... der skal det ta av.... sant nemo
hehe..

off har ikkje hatt det så gøy på lenge... tror maria blei litt lei bil.. men samma.. ho hadde det gøy ho og.. domt du måtte fare så fort foresten nemo...

her e eit bilde av go veret som va i dag
Vedlegg
såklart av bilen..
såklart av bilen..
IMG_0006.jpg (152.64 kiB) Vist 170 ganger

#106761  av Neemi

Hehe....tok med meg drittværet hjem igjen jeg.
Regnet her i dag, men begynner å lysne nå....endelig.

SW20: skal gi deg bobler jeg tenker jeg, eller ved litt nærmere ettertanke så skylder vel jeg deg en aldri så liten coladusj ;)

Firewalk: mon tro hvordan den gjengen her blir å være med i sommer :lol: :lol: :lol:
Ser for meg sw20 løpende rundt med kamera og GT4 CS som gliser til han har kjeven ute av ledd :D

#106762  av CelicaTurbo

I så fall tror jeg nok at jeg sletter en slik avstemning, pga hensyn til privatlivets fred eller en annen form for unskyldning ;)

#106764  av Neemi

CelicaTurbo skrev:
I så fall tror jeg nok at jeg sletter en slik avstemning, pga hensyn til privatlivets fred eller en annen form for unskyldning ;)
Phew......reddet i siste liten :lol: :lol: :lol: :lol: :D :D

#106769  av GT4 CS

Får jo for odin og tor sin skyld håpe ikke det kommer opp en slik avstemming. Da blir jeg litt undrende over folk hehe.
Skal nokk glise, kansje SW20 vil filme et aldri så lite lapdance show også?
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8