TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MAI været i Bergen! Er det mulig?!?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#106621  av Neemi

Hehe......minner meg om kjøreturen til Ålesund i helga det der.

Kom til Dombås og der snødde det så tett at jeg omtrent ikke så noe.
Sommerdekk og vinterføre funket, men var glad jeg skulle fort ned av fjellet igjen.

#106624  av GT4 CS

Når jeg ser slike bilder blir jeg i sladde humør. Holdt på og brekke tommelen min idag under en perfekt sladd ut av rundkjøringa på skedsmovollen. Vondt da tommelen kommer i veien under ratting hehe.
Hagglet fotballer her igår og, typisk sommervær :cry:

#106627  av kennethx

rart med det, ble litt sladding på vei hjem fra jobb ja :lol: :oops: :roll:

#106630  av GT_rider

Er de bildene tatt i dag? Da må den haglskuren der være veldig lokal :shock: Hatt fint vær og opplett her ute i hele dag :mrgreen: Så det så.. :D

#106637  av grimfer

Som en utskremt romsdaling (Romsdal har nesten like mye drittvær, men bare nesten), som har bodd i Bergen i 6 år, kan jeg si at slik vær som det der i Bergen ikke akkurat overrasker så mye.

Jeg sladder forresten ikke så mye. Ikke så mye.

#106651  av GT4 CS

kennethx skrev:rart med det, ble litt sladding på vei hjem fra jobb ja :lol: :oops: :roll:
Carlosen er nydelig slik ja :) Funker det nye driverket bra?

#106674  av Anders gullstein

Ble en haggelstorm på vårmønstringa i Bærum i helga også :wink:

#106696  av RedCelica

Slik var det i Stavanger i går. SVÆRE hagl overalt, og svart himmel.

#106700  av CelicaTurbo

hm, her i Åsane (8-10 min kjøring fra Bergen sentrum) har det vært fint vær og sol til lett skyet hele dagen :D

#106706  av DannyBoy

RedCelica skrev:Slik var det i Stavanger i går. SVÆRE hagl overalt, og svart himmel.
Var på landstreff i Kongeparken, der hagla det 11 (!!!!) ganger i løpet av 3 dager :roll:

#106710  av kennethx

GT4 CS skrev:
kennethx skrev:rart med det, ble litt sladding på vei hjem fra jobb ja :lol: :oops: :roll:
Carlosen er nydelig slik ja :) Funker det nye driverket bra?
Det har nå hengt med så langt, hadde noen meget pene donuts på semi tørr asfalt. Både med liten og stor sirkel. Ser ut til å fungere helt fint :) Men det smeller jo ikke før det smeller da. Nå har vært nøye med å ta opp slark i dirvverket før jeg legger masse kraft på, så får vi se om det tåler en "litt" penere behandling men fremdeles mye power :)

#106741  av GT4 CS

Skal du rivstarte bilen din er det jo en god huskeregel og stå på brekket litt, da fjerner du slark og som en bonus får du opp ladetrykk også :) Og med din clutch får du nokk ikke problemer med at den blir for varm heller :D

#106747  av spkstrp

tror jeg var på handelshøyskolen, og der haglet det også.. husker i alle fall at det haglet en plass i bergen ;) og ettersom jeg har eksamensperiode nå så var jeg sikkert på skolen heh ;)