TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvil i fred pus....

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#105630  av Azrael

R.I.P.

Jeg hadde nok gjort det samme i ditt sted.

#105691  av FireWalk

Dette var jo litt av en historie! den skulle vært filmatisert! ser det hele for meg.. skikkelig gangster greier dette her... men må jo inrømme at det er jævlig dårlig gjort å ikke gidde å stoppe når man kjører på dyr.. man bør iallefall være human nok til å gå ut å bedømme "tilstanden" på dyret og eventuelt ringe viltnemda eller politiet... eller i værste fall avlive dyret selv om det er tydelig at det ikke kan reddes... Å bare kjøre videre som om ingenting har hendt minner meg om disse idiotene som putter katter i mikrobølgeovnen og setter på... for meg står de like lavt.. og jeg syntes han fortjente å få knekt nesa si!

#105774  av Erlend

Bra gjort cameleon! Kunne vært lagd en kortfilm av dette ja!
Er så elendig med voksne folk som ikke kan være menn nok til å ta litt ansvar! Han må jo helt klart ha merka at han kjørte over katta, og når han angriper deg i tillegg må jeg seriøst lure på hva som er galt med karen. Han fortjente den knekte nesa der altså. Bra at alt ordna seg med politiet forresten!

Synes jeg ser deg kjøre forbi ham og sperre veien altså :D Hehe... kongebra gjort.

#105845  av Mr2Nyter'n;p

Cameleon... Hva kan man si...

Du mottar herved Mr2Nytern's one of a kind helte-tittel...

Det du gjorde for pusen var helt beyond det maange andre mennesker ville gjort.. MÃ¥ nesten si at jeg er litt glad i deg jeg... :wink:

Greit nok at det sikkert ikke var hans mening å kjøre over pusen, men når han ikke stopper... Jeg blir så forbanna... Som jeg har sagt før har jeg mista 3 puser pga påkjørsel på litt over et år og kun ved 1 av påkjørselene stoppa fører av bil og gjorde noe med det... Forstår ikke hva enkelte folk bruker hjertet sitt til jeg, men kanskje det er best å ikke vite...

Håper kattepusen har det godt der han/hun er.. Kanskje harepusen jeg kjørte på i går møtte'n og tok vare på'n der dem nå enn ender opp...

Men seriøst... Ingen tilhenger av vold, men i dette tilfellet var fyren heldig som slapp unna kun med ei knekt nese ass...

#105848  av cameleon

Mr2Nyter'n;p skrev:Cameleon... Hva kan man si...

Du mottar herved Mr2Nytern's one of a kind helte-tittel...

Det du gjorde for pusen var helt beyond det maange andre mennesker ville gjort.. MÃ¥ nesten si at jeg er litt glad i deg jeg... :wink:

Greit nok at det sikkert ikke var hans mening å kjøre over pusen, men når han ikke stopper... Jeg blir så forbanna... Som jeg har sagt før har jeg mista 3 puser pga påkjørsel på litt over et år og kun ved 1 av påkjørselene stoppa fører av bil og gjorde noe med det... Forstår ikke hva enkelte folk bruker hjertet sitt til jeg, men kanskje det er best å ikke vite...

Håper kattepusen har det godt der han/hun er.. Kanskje harepusen jeg kjørte på i går møtte'n og tok vare på'n der dem nå enn ender opp...

Men seriøst... Ingen tilhenger av vold, men i dette tilfellet var fyren heldig som slapp unna kun med ei knekt nese ass...
Blir litt rørt jeg nå :oops: :oops: :oops:

Jeg følte jeg måtte gjøre det som var rett. Er veldig glad i katter selv og har alltid hatt katter rundt meg i huset så lenge jeg har levd.

Jeg er ingen tilhenger av vold jeg heller, men ble så frustrert i dette tilfellet. Jeg mener at man skal stoppe i slike tilfeller uansett levende vesen. Virker som om noen kun lever etter det såkalte "Nei jeg kjørte over et dyr...heldigvis var det ikke et menneske, så da kan jeg kjøre videre"
Blir så forbanna over slike folk :evil:

Men jeg tror nok at pusen har det bare bra nå... Det som er veldig rart, og dette er ikke tull en gang, er at kattene hjemme har oppført seg veldig rart etter at jeg kom hjem den dagen. Den ene katten min har alltid vært veldig sky og redd, og har gjemt seg hele tiden. Men da jeg kom hjem, så kom hun for FØRSTE gang bort til meg frivillig og satte seg ved siden av meg. Hva som skjedde? Aner ikke... Det eneste jeg vet er at de har vært veldig kosete siden den dagen, og det er veldig ulikt de for å si det slik. :wink:

#105885  av Fredrik

Detta står det respekt a! Er ikke mange som gjør sånt...
Ã… ei brekt nese var en mild straff..
Skjønner ikke hvorfor mange er redde for å stoppe når de kjører på kjæledyr (grevlinger kan jeg forstå ;))..
 #105905  av torjusrr

Jeg beklager, at jeg ikke er helt enig med dere der.
Synes ikke det var riktig å bare stikke av, når man har kjørt over et dyr, men, å regagere på den måten synes jeg er minst like dumt som å stikke fra hvis man har kjørt over et dyr!

#105915  av Johnny_Bravo

kunne ikke lånt pistolen til han karen som skøt katten og skutt han fyren som kjørte over katten i begge knærne slik at han ikke kunne kjørte mer. :evil: hater han karen
 #105920  av cameleon

torjusrr skrev:Jeg beklager, at jeg ikke er helt enig med dere der.
Synes ikke det var riktig å bare stikke av, når man har kjørt over et dyr, men, å regagere på den måten synes jeg er minst like dumt som å stikke fra hvis man har kjørt over et dyr!
Vel nå var det han som startet det hele :wink: Og om du hadde stått der og levd etter bibelens regler om å vende det andre kinn til, så be my guest :wink: Hadde han i det minste oppført seg når jeg stoppa han så hadde vi sikkert kunne kommunisert på en normal måte vi :wink:

#105975  av MR2turbo

Godt jobba Camelon ;)
Fant selv pusen min overkjørt i gata nedenfor meg for et par år siden... ikke noen som hadde stoppa der heller.
Men hun levde da jeg fant henne, og roet seg på fanget., men ved kun de 2 minuttene til dyrlegen døde hun på veien...
Syns bare det var skikkelig trist det der...

Alt for mange som gir faen, og ikke engang bryr seg med å bremse... :evil:

#106042  av mr_2

GT_rider skrev:Vel ikke akkurat en katt dette da, men like fælt, om ikke værre :evil:
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=276118

Vet ikke helt hva jeg skal si. LES!!
Hadde jeg gått forbi og sett det der,hadde jeg GARANTERT tatt kniven hans og stukket jævelen ned...
 #106123  av sindrejl

torjusrr skrev:Jeg beklager, at jeg ikke er helt enig med dere der.
reagere på hva måte? Var jo tosken som kjørte over som angrep.. må du lese her