Mr2Nyter'n;p skrev:Cameleon... Hva kan man si...Blir litt rørt jeg nå
Du mottar herved Mr2Nytern's one of a kind helte-tittel...
Det du gjorde for pusen var helt beyond det maange andre mennesker ville gjort.. MÃ¥ nesten si at jeg er litt glad i deg jeg...![]()
Greit nok at det sikkert ikke var hans mening å kjøre over pusen, men når han ikke stopper... Jeg blir så forbanna... Som jeg har sagt før har jeg mista 3 puser pga påkjørsel på litt over et år og kun ved 1 av påkjørselene stoppa fører av bil og gjorde noe med det... Forstår ikke hva enkelte folk bruker hjertet sitt til jeg, men kanskje det er best å ikke vite...
Håper kattepusen har det godt der han/hun er.. Kanskje harepusen jeg kjørte på i går møtte'n og tok vare på'n der dem nå enn ender opp...
Men seriøst... Ingen tilhenger av vold, men i dette tilfellet var fyren heldig som slapp unna kun med ei knekt nese ass...
torjusrr skrev:Jeg beklager, at jeg ikke er helt enig med dere der.Vel nå var det han som startet det hele
Synes ikke det var riktig å bare stikke av, når man har kjørt over et dyr, men, å regagere på den måten synes jeg er minst like dumt som å stikke fra hvis man har kjørt over et dyr!
GT_rider skrev:Vel ikke akkurat en katt dette da, men like fælt, om ikke værreHadde jeg gått forbi og sett det der,hadde jeg GARANTERT tatt kniven hans og stukket jævelen ned...![]()
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=276118
Vet ikke helt hva jeg skal si. LES!!
torjusrr skrev:Jeg beklager, at jeg ikke er helt enig med dere der.reagere på hva måte? Var jo tosken som kjørte over som angrep.. må du lese her
Synes ikke det var riktig å bare stikke av, når man har kjørt over et dyr, men, å regagere på den måten synes jeg er minst like dumt som å stikke fra hvis man har kjørt over et dyr!