TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Helgen største heppening!!!!!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#105746  av _speedy

sw20 skrev:neemi har som sakt kjørt heilt opp hit bare for å si hei og for å overaske eirik som hun har hjelpt en del med felger fra sjarif og sann...
Og det var helgas største happening? :roll:

#105754  av CelicaTurbo

*love is in the air* (den sangen vet dere). Skulle kunne lagt lydvedlegg i poster gitt, akkurat som de irriterende lydreklamene som nettaviser bl.a. har :lol:

#105770  av Erlend

Tja...koselig dette! Er på sin plass med noen smileys! Bilde Bilde Bilde

#105775  av bose

hehe..... hva er det ts-ogn ikke kan brukes til? :lol:

#105777  av cameleon

Å på toppen av det hele så kom....*dam da daaaaaa* KARJI BRÆMMNÆS :mrgreen:

#105780  av bose

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

#105782  av Gjertsen

OG i tilleg så erre jaggu ikke Helg engang, HOW strange is'nt THAT?!!?!???!

#105793  av sw20

hehe.. fikk ivertfall opp forventninga... :D

har bare dereve å kosa oss å kjørt mr2s i heile dag...

veit ikkje ka som e i lufta.. men det e noe... :roll: :wink:

#105796  av GT_rider

bose skrev:hehe..... hva er det ts-ogn ikke kan brukes til? :lol:
Nei si det :wink:

SW20: Fikk oppforventninga ja, og dette var nå det siste som sveiv meg..

Celicaturbo: Får nå se om du får rett ang den sangen din :wink:

Firewalk såg litt paff ut på bilde ja. Kanskje ikke så rart....

#105840  av GT4 CS

Hehe, helt konge tøfft gjort av neemi da, hun var i hundre da hun dro og, hadde liksom litt dårlig tid da hun svingte innom meg på verksted for og si ha det hehe :D
Noe jeg godt kan skjønne ;)
Så ut som godeste firewalk ble litt satt ut på bildet hehe, trur han fikk en fin dag jeg :)
Du får legge ved sangen da celica turbo, og se om den er sann :wink:

#105861  av LilleGud

Crazyass woman ! :lol:

Tlf. min ringte klokken halv 11 eller.no i går kveld. har du en kart bok ?
jeg bare WTF ? skal du forno nå ?

joda. jenta skulle "bare" kjøre bil i 7 timer for å "hilse" på Firewalk.
Hva gjør ikke gærne kvinns for kjekke(neemis mening) gutter :lol:

#105871  av grimfer

Jeg har litt sansen for neemi-stuntet her, jeg. Hadde ei dame kryssa halve landet for å treffe meg, hadde jeg blitt temmelig sjarmert, tror jeg. :D

En annen ting, er om Firewalk og Neemi er helt begeistret for at dette blir diskutert i et åpent forum! 8)

Om dere leser dette, "turtelduer": Vi mener det så godt, atte! Stå på! Vær snille! :wink:

#105883  av Goose

CelicaTurbo skrev:*love is in the air* (den sangen vet dere). Skulle kunne lagt lydvedlegg i poster gitt, akkurat som de irriterende lydreklamene som nettaviser bl.a. har :lol:
Akkurat det jeg tenkte på når jeg leste posten :D

#105884  av Goose

Diskusjonen og bildene er nesten som paparatzi virksomhet, eller se og hør sladder :wink: :lol:

#105892  av GT_rider

grimfer skrev:Jeg har litt sansen for neemi-stuntet her, jeg. Hadde ei dame kryssa halve landet for å treffe meg, hadde jeg blitt temmelig sjarmert, tror jeg. :D

En annen ting, er om Firewalk og Neemi er helt begeistret for at dette blir diskutert i et åpent forum! 8)

Om dere leser dette, "turtelduer": Vi mener det så godt, atte! Stå på! Vær snille! :wink:
Tror det er flere enn deg som hadde blitt sjarmert om du visste at en person hadde kjørt 7-8 timer en vei for å treffe deg, helt uten forvarsel :)

Ang diskusjonen på ett åpent forum, så får de kakke SW20, siden det var han som starta det hele.. :wink: Satser på at han vet hva han gjør :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8