Her er storyen...
Var ute å handlet litt mat ikke så langt fra meg i dag. På vei hjem så kjører vedkommende foran meg over ei lita katt som springer over veien. Han stopper ikke så jeg gasser på og kjører forbi han for så og sperre veibanen for han. Han bryter ut i raseri og spør hva i helvete jeg driver med. Jeg ber han snu seg og der ligger det en stakkars katt og spreller mens blodet ligger utover hele veien
. Han sa han var klar over det og dytter så til meg. Jeg klikker da og slår han rett ned i bakken, før jeg så går dit katten ligger. Veibanen var jo sperret og folk strømmer til. En av de ringer politiet og ber han komme. Dette på grunn av at jeg slo ned fyren. Etter en liten stund har det kommet mange folk til åstedet samt naboer. Ingen vet hvem som eide den stakkars katten
Jeg finner fram et pledd jeg hadde liggende i bilen og løfter den blodige katten opp og tuller den inn i pleddet. Jeg stryker den og den begynner å male forsiktig mens den kaster opp blod
Hadde klump i halsen hele tiden på grunn av den stakkars katten. Desverre så var det ingen dyrleger i nærheten, så den ene naboen hentet en pistol som vi måtte avlive den med
slik at den skulle slippe å pines til døde
Etter litt så kommer politiet. Han ber meg bli med til stasjoenen, men jeg sier at om han skal ha meg med dit så får han følge etter meg så jeg får begravd lille pus. Etter litt kommer han fyren som jeg slo ned bort til meg og gir meg et skikkelig hardt slag i magen. Politiet tar da og holder han igjen, og i dette øyeblikket ble aggresjonen min så høy at jeg snudde meg og slo han midt i ansiktet så han knakk nesa og måtte på sykehus. Sykebilen kom etter litt og kjørte han av gårde. Jeg fant så fram en pappeske til lille pus og kjørte litt lengre unna for å begrave den stakkars katten. Laget et lite kors til den med kvister jeg fant og brukte så en hyssing til å lage det...
Etterpå måtte jeg være med til stasjonen. Tok vel ca 5 minutter før at politiet henla saken på det grunnlaget at jeg måtte passe på tempramanget mitt i senere framtid. Heldigvis så kjenner jeg han ene politimannen på stasjonen som fortalte at om han hadde vært i samme situasjon selv, så skulle han ikke se bort i fra at han hadde reagert med samme mynt. Han sa også at om det skulle bli bråk mellom meg og han andre fyren så skulle jeg bare ta kontakt. Da skulle de stå på min side.
Var skikkelig fælt med den lille katten
Det snodige var at like før vi måtte avlive den, så blunka den med øynene til meg og malte forsiktig. Som om det var takk for hjelpen. Jeg hadde strøket den over ryggen i nesten en halvtime. En ting er i alle fall sikkert. Lille pus har det i alle fall godt nå. Kanskje pus jakter på små mus i kattehimmelen nå og drikker vann fra en frisk bekk.
Uansett....
Hvil i fred vesle katt og godspeed...
Var ute å handlet litt mat ikke så langt fra meg i dag. På vei hjem så kjører vedkommende foran meg over ei lita katt som springer over veien. Han stopper ikke så jeg gasser på og kjører forbi han for så og sperre veibanen for han. Han bryter ut i raseri og spør hva i helvete jeg driver med. Jeg ber han snu seg og der ligger det en stakkars katt og spreller mens blodet ligger utover hele veien

Jeg finner fram et pledd jeg hadde liggende i bilen og løfter den blodige katten opp og tuller den inn i pleddet. Jeg stryker den og den begynner å male forsiktig mens den kaster opp blod

Var skikkelig fælt med den lille katten

Uansett....
Hvil i fred vesle katt og godspeed...
They say, "Evil prevails when good men fail to act." What they ought to say is, "Evil prevails."

91. Toyota Mr2 2.gen Turbo

91. Toyota Mr2 2.gen Turbo