TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvem eier denne?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#105095  av CelicaTurbo

Tror ikke den bilen der er tilknyttet klubben på noe vis, jeg kan ikke huske å ha sett den ihvertfall. Ellers er det bra gjort å få godkjent 80mm senking da, tviler på at jeg hadde fått det til hos biltilsynet her ihvertfall :lol: Men, jeg kjenner ikke helt til detaljene rundt flamekit men så langt jeg har forstått er de ganske enkle å montere, men det er ihvertfall ikke godkjent :lol:

#105101  av celicat23

Den bilen der er seriøst ikke verdt pengene. Greit at OZ felgene er dyre, men det er det eneste med den bilen. Postert frontleppa er sprekt, og den "breddinga" er bare ei tynn leppe som er sveisa på bakskjermene. Å kalle det "bredding" er å ta i.

Bilen ble importert fra tyskland via Pettersen autoimport i oslo. Den gang den stod der var den ikke noe pen.

#105110  av Tor

Jeg tror om du ønsker en bil som er seriøst grisekjørt skal du bare kjøpe denne, er typisk folk som skal selge bilene sine så legger de ved bilder der de burner og svir gummi. Hvem kjøper vel en slik bil? Og i annonsen skriver de "pent kjørt og behandlet" :)

#105151  av CelicaDeath

Jeg skal ikke kjøpe, syntes bilen var i dyreste lage selv....! Men de flamsa der ble jeg litt "kåt" på :P

#105174  av aneriks

flamme kit er kult men vet ikke om det helt kult for lakken på fanger blir kansje noe varmt??
Sist redigert av aneriks den 03 mai 2005 14:28, redigert 1 gang totalt.

#105175  av aneriks

har sett det flammekittet til salgs på qxl for rundt 1000 lappen, skulle vist være veldig lett og montere...

#105223  av CelicaDeath

det er det...jeg er heller ikke kåt på at hele bak er brent.....blir det herpa av dette når du har det?