TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hva skal du gjøre natt til 1mai?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

Hva skal du gjøre natt til 1mai?

Drikke meg drita
15
45%
Cruse å glo på babes
9
27%
Sitte hjemme
9
27%

#104963  av FireWalk

DannyBoy skrev:Var på russe-treff i Halden! 8) :lol:
Var hjemme 05.15, så var en ganske bra kveld.

Det som ikke var like bra var morgenen etterpå.
Er aldri fyllesjuk, men en gang må bli den første, og makan til hællvette skal jeg vente LENGE på til neste gang :oops:
da er vi to.. jeg gikk hele gårsdagen med en dundrendes hodepine.. jeg spydde flere ganger enda det ikke var mer å spy opp... var ikke oppegående nok til å få i meg mat før kl 22:30 på kvelden.. er faktisk en smule redusert enda... Sa til meg selv: jeg skal aldri drikke mer!

Men jeg tenker nok at allerede i morgen kommer suget tilbake... hehe..

#105083  av cameleon

Hadde jeg vært singel skulle jeg kjørt ut på byen med en plastpose stappfull av kongler og spurt russejentene om de ville ha hatt :P

#105084  av FireWalk

cameleon skrev:Hadde jeg vært singel skulle jeg kjørt ut på byen med en plastpose stappfull av kongler og spurt russejentene om de ville ha hatt :P
Ond som jeg er: gleder meg til Connie leser dette :p jeg ser for meg at du kommer til å få den bæreposen med kongler trykket så llangt opp i du vet hvor at du kjenner det klør på drøvelen :lol:

#105416  av chris

FireWalk skrev:
cameleon skrev:Hadde jeg vært singel skulle jeg kjørt ut på byen med en plastpose stappfull av kongler og spurt russejentene om de ville ha hatt :P
Ond som jeg er: gleder meg til Connie leser dette :p jeg ser for meg at du kommer til å få den bæreposen med kongler trykket så llangt opp i du vet hvor at du kjenner det klør på drøvelen :lol:
:mrgreen: :mrgreen:

#105433  av conniew

Nåja, en bærepose du liksom. Jeg så nå at du slepte inn enn stor søppelsekk full av kongler, inn i bilen din, og kjørte avgårde. Vet ikke hvordan den sekken fikk plass i den lille LEKEbilen din, jeg da men..

Btw.. har du sett den litt store ripa langs høyresida på bilen din..? Lurer på hvordan den kom dit..
Aaah! Såklart! Det var jo russejentene som strevde med å klamre seg til bilen din i desperat forsøk på å få en kongle..:!:

#105435  av FireWalk

conniew skrev:Nåja, en bærepose du liksom. Jeg så nå at du slepte inn enn stor søppelsekk full av kongler, inn i bilen din, og kjørte avgårde. Vet ikke hvordan den sekken fikk plass i den lille LEKEbilen din, jeg da men..

Btw.. har du sett den litt store ripa langs høyresida på bilen din..? Lurer på hvordan den kom dit..
Aaah! Såklart! Det var jo russejentene som strevde med å klamre seg til bilen din i desperat forsøk på å få en kongle..:!:
så du ikke at han drev og monterte tilhengerfeste på bilen i går da? :lol:

#105436  av conniew

FireWalk skrev:
conniew skrev:Nåja, en bærepose du liksom. Jeg så nå at du slepte inn enn stor søppelsekk full av kongler, inn i bilen din, og kjørte avgårde. Vet ikke hvordan den sekken fikk plass i den lille LEKEbilen din, jeg da men..

Det hadde nå ialelfall forklart knirkinga og ulinga som kommer fra bilen der bake en plass... *kremte*

#105440  av cameleon

conniew skrev:
FireWalk skrev:

Det hadde nå ialelfall forklart knirkinga og ulinga som kommer fra bilen der bake en plass... *kremte*
Hihi. Er så glad i deg elsklingen min :D

#105441  av cameleon

chris skrev:
FireWalk skrev:
:mrgreen: :mrgreen:
:lol: :lol: :lol:

#105587  av conniew

cameleon skrev:
conniew skrev:
FireWalk skrev: så du ikke at han drev og monterte tilhengerfeste på bilen i går da? :lol:
Yeah, I bet you do, hon'! :twisted:

#105606  av cameleon

conniew skrev:
cameleon skrev:
conniew skrev: Det hadde nå ialelfall forklart knirkinga og ulinga som kommer fra bilen der bake en plass... *kremte*
Yeah, I bet you do, hon'! :twisted:
I really do :!: :wink:

#105698  av mr_2

Get a room!! :wink:

#105756  av conniew

mr_2 skrev:Get a room!! :wink:
Psjh! Konglegutt skal tydeligvis ta seg en del turer ut i skogen i russetida..med russejentene, med bæreposen sin. *kremte*