TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sprengte Norge!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#104525  av cs2451

det er helt sykt..

#104526  av cinco

er det ikke ille nok å må betale 2000 spenn for å pisse i veikanten?

#104527  av cs2451

skulle jo tro det ja..

#104528  av DannyBoy

Er nok litt for å skremme oss det der :roll:
Kompiss av meg har gjrot så mye gærnt, og har vel fått bøter på opp mot 20 000 - da snakker jeg om å kjøre ulovlig, for fort, osv - både med moped og bil, men han har ikke fått utsettelse... :roll:

#104530  av cs2451

DannyBoy skrev:Er nok litt for å skremme oss det der :roll:
Kompiss av meg har gjrot så mye gærnt, og har vel fått bøter på opp mot 20 000 - da snakker jeg om å kjøre ulovlig, for fort, osv - både med moped og bil, men han har ikke fått utsettelse... :roll:
Er veldig snille onkler hos dere da. :D

#104533  av GT4 CS

Enkelt og greit, da begyner man heller og stikke av fra onkel, om jeg står og lenser og ser en snutbil som vil stoppe venter jeg til de er ganske nærme, roper pass deg for bjørnen og løper. Himmla god unskyldning for og løpe a gitt.
Er noen forbannade skrotnisser som sitter og bestemmer mange av lovene i norge :evil:

#104536  av cameleon

Kan se får meg en familiefar som står å pisser ved veikanten, og så kauker kona inn i bilen, "YO, IT'S FIVE O, FIVE O MAN!"

#104543  av Luciferen

Men d e no jævli go skremselspropaganda. hadde gjerne holdt meg for å slippe å miste lappen. Å si at du får 10.000 i bot svir ikke på langt nær så mye som å si at du får ett års utsettelse.

#104588  av GT_rider

Helt meningsløst.. De likestiller i praksis fyllekjøring og pissing i veikanten, slik jeg ser det :roll:

#104772  av Gjertsen

GT4 CS skrev:Enkelt og greit, da begyner man heller og stikke av fra onkel, om jeg står og lenser og ser en snutbil som vil stoppe venter jeg til de er ganske nærme, roper pass deg for bjørnen og løper. Himmla god unskyldning for og løpe a gitt.
Er noen forbannade skrotnisser som sitter og bestemmer mange av lovene i norge :evil:
:mrgreen:
cameleon skrev:Kan se får meg en familiefar som står å pisser ved veikanten, og så kauker kona inn i bilen, "YO, IT'S FIVE O, FIVE O MAN!"
:mrgreen: :mrgreen:

Disse er dagens beste :D haha...

Er det ikek rart hvor forskrudd dette landet blir? og vi dumme idioter godtar alt. makan.

#104819  av Elzin

GT4 CS skrev:Enkelt og greit, da begyner man heller og stikke av fra onkel, om jeg står og lenser og ser en snutbil som vil stoppe venter jeg til de er ganske nærme, roper pass deg for bjørnen og løper. Himmla god unskyldning for og løpe a gitt.
det der skal jeg prøve om jeg er drita full og purken skal stoppe meg.. bare for å sjekke om det er gyldig grun. i dette landet hadde det sikkert funka.. blir bare mere og mere texas her i norge

#104829  av 2fastgt4

fikk en 1 april følelse helt til jeg så datoen :roll: :roll:

#104921  av cameleon

Om jeg plutselig hadde måtte tisse og purken kom og dro i fra meg kortet, så skulle jeg ha sprunget etter han og tisset på han. Da hadde jeg i alle fall fått igjen litt valuta for pengene

#104946  av GT_rider

Ser det for meg, når familien glumm er på bilferie, og poden nå pisse. Far stopper i veikanten, og småen springer ut, og gjør sitt fornødne akkurat i det en politibil kommer forbi.
Da blir det bot, og utsettelse på lappen for småen på 6 - 7 år :lol: