TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• innteresse for usa tur?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #104832  av TOYPARTS

4-5juni skal et av usa`s største drag for gatebiler og dragbiler holdes, dette er i Orlando, og billeter til meg og en kamerat bestiller jeg i morgen, det kostet 12000,- for 2stk tur retur, opphold er jeg usikker på hvor mye det kommer på da jeg muligens får alt dekket, men ca 1000-1500 for de 9 nettene, blir avreise 30/4-05 og retur 8/6-05, gleder meg som en liten unge, var egentlig meningen å reise på tirsdag, men min leverandør mente at vi burde komme på dette istedenfor.
 #104873  av lexusmann

TOYPARTS skrev:4-5juni skal et av usa`s største drag for gatebiler og dragbiler holdes, dette er i Orlando, og billeter til meg og en kamerat bestiller jeg i morgen, det kostet 12000,- for 2stk tur retur, opphold er jeg usikker på hvor mye det kommer på da jeg muligens får alt dekket, men ca 1000-1500 for de 9 nettene, blir avreise 30/4-05 og retur 8/6-05, gleder meg som en liten unge, var egentlig meningen å reise på tirsdag, men min leverandør mente at vi burde komme på dette istedenfor.
Regner med det var avreise 30/5 og ikke 30/4 men...sikkert bare en glipp, som de sier i reklamen :)
 #104878  av TOYPARTS

lexusmann skrev:
TOYPARTS skrev:4-5juni skal et av usa`s største drag for gatebiler og dragbiler holdes, dette er i Orlando, og billeter til meg og en kamerat bestiller jeg i morgen, det kostet 12000,- for 2stk tur retur, opphold er jeg usikker på hvor mye det kommer på da jeg muligens får alt dekket, men ca 1000-1500 for de 9 nettene, blir avreise 30/4-05 og retur 8/6-05, gleder meg som en liten unge, var egentlig meningen å reise på tirsdag, men min leverandør mente at vi burde komme på dette istedenfor.
Regner med det var avreise 30/5 og ikke 30/4 men...sikkert bare en glipp, som de sier i reklamen :)
JEPP :?