Jeg flyttet i vinter og hadde ei utfordring. Flyttelasset skulle opp bakke 1 (bilde 1) som er stupbratt. Etter dette kommer bakke 2 (bilde 2) som ikke er så bratt, men som har et problem med at det er en 90 graders sving. Rett etter denne svingen kommer bakke 3 (bilde 3) som er like bratt som bakke 1, bare mye lenger og denne kommer da rett etter 90 graders svingen uten mulighet for ekstra fart.
Man trenger ikke mer enn lav til middels IQ for å skjønne at min Carina ikke greier dette.
Jeg leide inn en Toyota (selvfølgelig:)) HiLux med 4wd, lavgir og diff.sperre bak.
Jeg har ALDRI i mitt liv vært med på en så artig opplevelse som å koble på en henger med ca 500kg innhold og bare cruise oppover disse bakkene. Det var bare helt fantastisk. Fremkommelighet er for lite verdsatt i dette landet
MÃ¥tte (siden det var en Toyota som gjorde grovjobben) dele dette med dere
Man trenger ikke mer enn lav til middels IQ for å skjønne at min Carina ikke greier dette.
Jeg leide inn en Toyota (selvfølgelig:)) HiLux med 4wd, lavgir og diff.sperre bak.
Jeg har ALDRI i mitt liv vært med på en så artig opplevelse som å koble på en henger med ca 500kg innhold og bare cruise oppover disse bakkene. Det var bare helt fantastisk. Fremkommelighet er for lite verdsatt i dette landet

MÃ¥tte (siden det var en Toyota som gjorde grovjobben) dele dette med dere

Vedlegg
IMG_0015.JPG (114.47 kiB) Vist 499 ganger
IMG_0018.JPG (144.67 kiB) Vist 495 ganger
IMG_0017.JPG (132.24 kiB) Vist 495 ganger
IMG_0013.JPG (111.92 kiB) Vist 499 ganger
Maverick
99 Passat Highline 4Motion
96 Carina E 1.8 SLi (sold)
99 Passat Highline 4Motion
96 Carina E 1.8 SLi (sold)