TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Utfordring vinterstid

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #104808  av Maverick

Jeg flyttet i vinter og hadde ei utfordring. Flyttelasset skulle opp bakke 1 (bilde 1) som er stupbratt. Etter dette kommer bakke 2 (bilde 2) som ikke er så bratt, men som har et problem med at det er en 90 graders sving. Rett etter denne svingen kommer bakke 3 (bilde 3) som er like bratt som bakke 1, bare mye lenger og denne kommer da rett etter 90 graders svingen uten mulighet for ekstra fart.

Man trenger ikke mer enn lav til middels IQ for å skjønne at min Carina ikke greier dette.

Jeg leide inn en Toyota (selvfølgelig:)) HiLux med 4wd, lavgir og diff.sperre bak.

Jeg har ALDRI i mitt liv vært med på en så artig opplevelse som å koble på en henger med ca 500kg innhold og bare cruise oppover disse bakkene. Det var bare helt fantastisk. Fremkommelighet er for lite verdsatt i dette landet :)

MÃ¥tte (siden det var en Toyota som gjorde grovjobben) dele dette med dere :)
Vedlegg
Og et bilde av go'klompen ;)
Og et bilde av go'klompen ;)
IMG_0015.JPG (114.47 kiB) Vist 499 ganger
bilde 3
bilde 3
IMG_0018.JPG (144.67 kiB) Vist 495 ganger
bilde 2
bilde 2
IMG_0017.JPG (132.24 kiB) Vist 495 ganger
bilde 1
bilde 1
IMG_0013.JPG (111.92 kiB) Vist 499 ganger

#104892  av karl234

blitt nabo med onkelen min du? eller er det bare jeg som lurer meg selv ved å tro at du har flytta til hoemsveien? (tror det var det den het)

#104916  av Maverick

Den forrige adressa mi (der hvor bildene stammer fra), er på hoemshøgda :)