TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sukk...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#101071  av Mr2Nyter'n;p

Gode er dere... Takk... Hjalp å fortelle dette her på forumet...

Tipper alle kjæledyra våre er sammen et eller annet sted jeg... Tror dem koser seg..

#101097  av @lpher

Jeg og Pusen min kondolerer...

#101098  av tojo

Jeg og min hund kondolerer! Triste greier :cry:

#101101  av Neemi

Uff....dette var trist å høre.
Synes du gjorde det rette jeg.

#101114  av sw20

offs..det der var triste greier....

har hatt kattane mine i snart 6 og 3 år no...
dersom noen hadde kjørt over noen av dei hadde det blitt som å miste en "nesten bror"...

kondolerer........ :(

#101149  av soarer

Lurer på om det er noe med mr2-eiere og katter jeg....
Jeg har en kamerat på fire bein, grå og hvit pels som har vært til stor hjelp gjennom mørke stunder. Han heter Tarzan, fem år, han forstår norsk tilsynelatende perfekt, og vil ikke sleppe meg ut av syne et sekund når jeg er hjemme. Han lytter forståelsesfullt til alle problemer, og klager sjeldent, kun ved mangel på mat og kos. Han titter meg dypt inni øynene når jeg har noe på hjertet, og om jeg gråter en skvett så gir han meg en skikkelig dult i fjeset med etterfølgende klem og høylytt maling. Han skjønner når jeg ikke har det bra og trenger en kamerat. Jeg vet ikke hvordan jeg skulle klart meg gjennom siste års nedturer uten han. Vi kondolerer så mye, Tarzan og jeg.

#101150  av Mr2Nyter'n;p

Blir så rørt av omtanken deres... Tenker at det er mange ts-ogn'ere med lykkelige dyr... Det er en trøst... Gleder meg til å få møte dere hjertevarme mennesker...

#101245  av conniew

soarer skrev:Lurer på om det er noe med mr2-eiere og katter jeg....
Jeg har en kamerat på fire bein, grå og hvit pels som har vært til stor hjelp gjennom mørke stunder. Han heter Tarzan, fem år, han forstår norsk tilsynelatende perfekt, og vil ikke sleppe meg ut av syne et sekund når jeg er hjemme. Han lytter forståelsesfullt til alle problemer, og klager sjeldent, kun ved mangel på mat og kos. Han titter meg dypt inni øynene når jeg har noe på hjertet, og om jeg gråter en skvett så gir han meg en skikkelig dult i fjeset med etterfølgende klem og høylytt maling. Han skjønner når jeg ikke har det bra og trenger en kamerat. Jeg vet ikke hvordan jeg skulle klart meg gjennom siste års nedturer uten han. Vi kondolerer så mye, Tarzan og jeg.
katten min kommer faktisk til meg og trøster meg om jeg er lei meg. Hadde en elendig dag en dag her.. og med en gang jeg kom hjem, og satte meg ned i sofaen og "surmula", hørte jeg katten "mrriao?" og hoppet opp i sofaen, og la seg ved siden av meg, og hun er ikke av den mest kosete sorten. Dette har skjedd flere ganger, at hun har kommet for å trøste meg.. merkelig hvordan dyr merker det der.. Så de er absolutt gode å ha!

#101374  av FireWalk

har katt selv jeg.. driver jo og lærer den triks og greier... utrolig kjipt når sånt skjer! :( det værste er jo at mange ikke engang gidder å stoppe når de kjører på et dyr.. de bare kjører videre og lar dem ligge der og lide!

kondolerer så mye...

det er nok definitivt noe med MR2 Eiere og katter ja.. virker nesten sånn...

#104502  av FireWalk

Kunne tenke meg å samle en gjeng, kaste oss over vedkommende og binde de fast for så å slepe de noen hundre meter etter bil.. så får de smake sin egen midisin hva "lidelse" anngår.......

#104506  av conniew

Jeg blir så frustert og forbanna når jeg hører om sånne ting, at jeg får lyst til å grine.
Jeg hadde ikke trengt noen -gjeng- for å straffa de folka som driver med det der. Får jeg tak i noen som driver med dyreplageri, og spesielt katter, da.. jeg vet ikke hva jeg hadde gjort, men det å slepe noen etter en bil noen hundre meter er INGENTING i forskjell.

Hadde noen prøvd å krumme ETT hår på en av kattene mine... :evil:
Tortur er ordet. Ren tortur. Vet nesten ikke om noe verre enn dyreplageri.

Har hør tom en fyr i fra USA eller noe.. en psykopat.. drept masse mennesker osv.. men når han var liten, øvde han seg på dyr. Han bandt blant annet to katter fast i halene til hverandre, og hengte dem opp på ei tørkesnor eller noe, og så på at de klorte hverandre til døde der de hang.
Det er få ting som gjør meg sintere enn å høre om sånne ting.. :!:

#104517  av GT_rider

Ja slike folk kan umulig være helt friske i toppen :? I det tilfelet jeg linket til, kan de ikke si at fyla har skylda, for man blir bare ikke så drita at man tar to katter, og stapper de inn i en mikro :shock:

nakkeskudd, er det eneste som hjelper på slike folk :twisted:

#104529  av cinco

soarer skrev:Lurer på om det er noe med mr2-eiere og katter jeg....
Vel, jeg har 4 katter "rasekatter" men ingen mr2 (enda iallefall)

#104531  av cinco

sw20 skrev: dersom noen hadde kjørt over noen av dei hadde det blitt som å miste en "nesten bror"...

kondolerer........ :(
Vel mista hunden min på den måten for en del å siden, hadde den i 13år, altså vokst opp med den..
Det var som å miste et familiemedlem rett og slett.
Still miss her