TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ts-ogn "leaflets" og klistremerker til bilene

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#10344  av MR2turbo

Ja, jeg vil og takke deg Kristian for Kjempemessig arbeid med Websidene!!
Jeg tror at det kommer tl å ta seg opp med medlemmer etterhvert som det blir mere kjent blandt de med andre toyota modeller :)

I starten så hadde vi jo sånne " MR2-OGN - flyers" som vi kunne legge under vindusviskern på bilene, Kunne du ikke laget en sånn for TS-OGN og sånn at vi kunne printet og klippet, så vi kunne gitt til interesserte og lagt under viskeren til biler som ser ut til å passe på forumet?

#10359  av CelicaTurbo

hm, kanskje det? Eller kanskje noen andre vil lage det denne gang? :)

men det er en god ide da selv om jeg aldri fikk noen respons på de lappene som jeg har lagt fra meg.. er jo ikke alle som er like aktive på internet :)

#10378  av chris

Hehe. Har funnet ut at det er bare å cruise noen runder i Trondheim, så kommer interesserte løpende. Og da kan man jo hinte til ts-ogn ;)

Kjørte noen runder i Trondheim i natt, og det er helt sinnsykt hvor mye en MR2 med taket av får av oppmerksomhet. Folk roper på avstand, folk løper bort til bilen og skryter. Spesielt av fargen. Nesten hver gang jeg ble stående på rødt lys, kom noen bort til meg. 5 personer totalt, på en time, spurte om jeg ville selge bilen. Og hvor mange jenter som spurte om å få sitte på, mista jeg tellinga på. Folk stoppa meg ved siden av der drosjene stod, og lurte på om jeg ville kjøre de. Ene gangen peka jeg på drosjene og sa noe sånt som "hva med de der da?". Svaret var "Neeh.. de hakke så fet farge" :D Og folk snudde seg overalt. Skikkelig gøy :D

Vel, poenget mitt var.. ved et par anledninger kom jeg i skikkelig prat med MR2 interesserte, og da tipsa jeg de om ts-ogn.

Ellers, takk Kristian. Fete sider, mye nyttig (og litt unyttig) info. Vanskelig å la være å sjekke forumet en dag :D

#10380  av jumbo

Skulle vi tenkt på slike logoer som brodern din har laget for nissannissene? Synes det er litt kult jeg... :)

#10386  av CelicaTurbo

du tenker på logo til å erstatte phpbb-logoen på toppen av forumet eller? Hadde vært interessant det ja :)

ellers, fikk mye oppmerksomhet i MR2'en ja, jeg får fremdeles en del oppmerksomhet i Celicaen men det er ikke det samme da :)

#10392  av Christian

En del av nissane kjører jo med en liten reklame på sida/kanalen.
Men det er kanskje ikke så stor interesse for det her...?

#10394  av MR2turbo

Jeg har laget et ark som man kan printe og klippe for å gi til interesserte :)
Går det an å bruke dette?
Vedlegg
tsognflyer.jpg
tsognflyer.jpg (752.05 kiB) Vist 2882 ganger

#10427  av MR2turbo

Så om kristian ikke har noe i mot det, så bruker jeg disse for å gi til
interesserte, sånn at de husker adressa når de kommer hjem til PC'en...

...Så kunne du jo lagt den et sted på hovedsiden for nedlasting, kristian :)

#10442  av CelicaTurbo

super den der :)

ellers, sånn bildekor hadde vært greit men det blir en del styr med å skape noe som flest mulig er villig til å ha på sin bil uten at de mener at den forringer utseendet, samt at den skal passe til de fleste farger på bilene. 200SX-OGN fikk produsert merker i sølv og svart, jeg synes de ser flotte ut men noen synes de er ørlite for store.

Er det interesse for å lage til noen slike merker? Muligens litt mindre enn de som 200SX-OGN har. Gode plasseringer er bakpå bagasjeluken, nederst i den buen på døren (på MR2), andre steder?

#10451  av MR2turbo

Fint at den kan brukes.. da klipper jeg opp kopien min og tar den med meg ut for å misjonere, he he.. :D

Ang. bildekor, så er jeg i utgangspunktet skepisk til å ha det på min bil, men hvis det ikke er for stort og det i tillegg ser kult ut, så er jeg med på det..
Tror jeg ville hatt det på ett vindu, jeg.. enten et av trekantvinduene eller bakruta..

#10482  av CelicaTurbo

skjønner godt at du ikke vil ha det på din bil ja :)

#10495  av Christian

Det er jo smak og behag det, men om ikke merkene er for store synes jeg det er helt kurrant...

#10496  av MR2turbo

sant nok det.. så som sagt om de ikke blir for store og ser okey ut, vil jeg helt sikkert vurdere å finne en plass til ett.. :)

#10737  av Christian

Tenkte jeg skulle få laget et merke til bakruta mi i sølv...om noen synes det skulle sett anneledes ut er det bare å komme med forslag...er da for f*** ingen grafiker :roll:
Er det andre som vil ha kunne vi kanskje fått trykket opp noen samtidig?
Vedlegg
Forsøk.jpg
Forsøk.jpg (4.76 kiB) Vist 2860 ganger
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7