TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Tok et par bilder av en Dodge Viper

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#103772  av sindrejl

lexusmann skrev:Prøver å laste opp supra videoen, er på litt over 12 mb, det er kanskje veeldig mye???? Har lite greie på dette her... :oops:

Eller er det andre måter å gjøre det på ? Tips?
eh.. tror det kanskje har noe med TRIMMING å gjøre :P

#103871  av lexusmann

Kommer an hva du mener, bilen eller videoen... :)
Nei seriøst, noen som har peil?
Admin?

KAN jo være den gamle haugen av en pc jeg driver å knotter på, også da...Mulig det er derfor det tar veldig lang tid...Fikk også opp " Handlingmodus er ikke spesifisert"....

#103873  av cinco

lexusmann skrev:Kommer an hva du mener, bilen eller videoen... :)
Nei seriøst, noen som har peil?
Admin?

KAN jo være den gamle haugen av en pc jeg driver å knotter på, også da...Mulig det er derfor det tar veldig lang tid...Fikk også opp " Handlingmodus er ikke spesifisert"....
enten det eller at du rett og slett ikke har tilgang til å laste opp så store filer... dog det har jeg ikke peiling på om du kan eller ikke

jeg har en plass jeg kan laste den opp for deg om du vil det

#103877  av lexusmann

Hehe, kanskje det.... :wink:
Okei, men vis og forklar for en litt grønn kar...send en pm eller no...
MÃ¥ vente til i morra ettermiddag...

#103938  av grimfer

Viper har vanligvis V10-motor. Her snakker vi dreiemoment!

Kan godt hende at Supra kan ta Viper innimellom... Men det er nok mer oppsettet på bilene som gjør det mulig, tror jeg.

#103955  av funkes

sindrejl skrev:er det ikke den der som er ombygd fra corvette da? vet det er en rød i trondheim som later som han har viper.. bull
Nei, denne er ekte den. Han driver med noe fruktimport såvidt jeg husker, bygget ved siden av der bildet er tatt, og ratter en eller annen Lexus på vinteren.

Aldri hørt om en ombygd Viper i byen her. Skal ikke nekte på det, men det er veldig mange som snakker piss og tror de vet ting i byen her. En gang var det 4-5 stk som sto og forklarte meg at Audi S1 ikke var en bil som Audi hadde bygd, men som faktisk var bygd av Es-tuning (!) og dette kunne de bevise med at Audi S1 ikke hadde chassienr (som den 100% sikkert har)! Man skal høre mye :)

#103970  av sindrejl

funkes skrev:
sindrejl skrev:er det ikke den der som er ombygd fra corvette da? vet det er en rød i trondheim som later som han har viper.. bull
Nei, denne er ekte den. Han driver med noe fruktimport såvidt jeg husker, bygget ved siden av der bildet er tatt, og ratter en eller annen Lexus på vinteren.

Aldri hørt om en ombygd Viper i byen her. Skal ikke nekte på det, men det er veldig mange som snakker piss og tror de vet ting i byen her. En gang var det 4-5 stk som sto og forklarte meg at Audi S1 ikke var en bil som Audi hadde bygd, men som faktisk var bygd av Es-tuning (!) og dette kunne de bevise med at Audi S1 ikke hadde chassienr (som den 100% sikkert har)! Man skal høre mye :)
hihi ja folk er rare :D fjortisser sier mye rart, sant det der :)

#104139  av Dviper

its my dream car.. ;-)

#104165  av memo

funkes skrev:
det stemmer nok det.. det er sjefen for BaRE.. de lever frukt i norge..
en kompis jobber hos BaRE her på Mo, og sjefen var visst innom her for et par somre siden med viperen..

#104202  av lexusmann

Cinco, hvordan gikk det?? Fikk du videoen?

#104298  av cinco

lexusmann skrev:Cinco, hvordan gikk det?? Fikk du videoen?
jepp men har hatt så mye å gjøre på jobb, men skal slenge den opp snart.. =)

Edit: ftp`n vakke så snill med meg i dag, var et eller anna kluss.. må få tak i eiern i morra.. så skal jeg få den opp
Sist redigert av cinco den 28 apr 2005 22:17, redigert 1 gang totalt.

#104301  av memo

hehe, vel..
viperen har for det første 80hk mer enn supra'en

for det andre har en 92-95 viper en 0-100 tid på 4,6 sec
supraen har 5.0 sec

0,4 er ganske mye..

om man går på 96+ modellen av viper og supra, så har viperen 450hk og 0-100 på 4,1 sec.. nesten ett sekund raskere enn supraen...

viper (92-94) kjører 1/4mile på 12,9 sec
viper (96+) kjører 1/4mile på 12,2 sec
supra (96+) kjører 1/4mile på 13,5 sec

så selv en 92modell viper tar en supra twin turbo.

i svingene er det muligens en annen sak, men det var ikke det det var snakk om her.

#104362  av Ninjamannen78

En BPU Supra har minimum 450hk.. Går jevngodt med en Viper Coupe.. Dette har US gutta visst og bevist i ti år nå.

#104364  av memo

Ninjamannen78 skrev:En BPU Supra har minimum 450hk.. Går jevngodt med en Viper Coupe.. Dette har US gutta visst og bevist i ti år nå.
...men han nevnte ingenting om en BPU supra her..

hva er BPU utgaven da?

var uansett snakk om en stock, vanlig supra, mot en stock, vanlig viper..

skal man måle mot spesielle supra'er som skiller seg ut fra mestparten av de som ble levert, kan man jo og trekke inn de noe spesielle viperne som blåser fletta av BPU'en igjen :)

#104367  av cameleon

memo skrev:
Ninjamannen78 skrev:En BPU Supra har minimum 450hk.. Går jevngodt med en Viper Coupe.. Dette har US gutta visst og bevist i ti år nå.
...men han nevnte ingenting om en BPU supra her..

hva er BPU utgaven da?

var uansett snakk om en stock, vanlig supra, mot en stock, vanlig viper..

skal man måle mot spesielle supra'er som skiller seg ut fra mestparten av de som ble levert, kan man jo og trekke inn de noe spesielle viperne som blåser fletta av BPU'en igjen :)
Viper Venom :twisted: