TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Maks uflaks

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #103858  av Anders gullstein

Fy faen!!! Det går ikke an!

I dag hadde jeg en av de dagene en bare skulle ha holdt seg i seng. Det hele starta med at jeg stod opp tidlig for å slenge på det nye Janspeed effekt anlegget, en jobb som skal være ganske grei med kun fem skruer. Men neida, regna selvfølgelig med at skruene kom til å sitte godt, men at de i tillegg skulle klare å sitte så godt at jeg skrudde ut de pinnene som står i manifolien hadde jeg ikke renga med. Starten på en ellers helt for jævlig dag. Den ene satt så godt i tillegg til at mutteren gikk til helvette. Så da var det å puttre hjem med fri eksos utløp.

Kasta med så i Galanten og innså at MR2'n ikke ble med på noe banetreff idag. Så over til plan B, kjøre til Rudskogen sammen med digitalkameraet, være sosial sammen med likesinnede, og kanskje få slengt meg med på en tur :wink: . Men neida!!! hva skjer så? jo, på vei til Toyota for å ordne med verkstedtime, dør Galanten helt akutt. "Det er ikke sant, det går ikke an" tenkte jeg. Etter å tilkalt Falken og fått slept den til Mitsubishi viste det seg at det var bensinpumpa som hadde tatt kveld.

SÃ¥ med andre ord, dagen jeg har lengta etter i hele vinter ble ett sant helvette! :x :(
Går det an? to biler går klikk på samme dag! Antiklimaks kan denne dagen forklares med :cry:

#103870  av lexusmann

Helt utrolig hvordan uhellene baller på seg når de først begynner.... :?
Kondolerer....

#103899  av Maverick

Hehehe, det er så typisk deg, Anders .. Kan ikke noe annet enn å le jeg :)
Var det i Krsund dette eller? Siden du hadde Galanten for hånd, mener jeg ..

#103930  av Anders gullstein

Nei det skjedde i Hønefoss. Galant'n har jeg hatt her ei stund nå, men MR2'n kjørte jeg nedover etter påskeferien.

Jeg kommer ihvertfall på neste banetreff på NSK. Siste gangen jeg skifter eksosanlegg ihvertfall. Faen, kjente at Galant'n var litt rar i helga sjø, den har hakka en del ei stund nå, men i helga merka jeg at den var litt værre enn før. Trodde kanskje bensinfiltret begynte å bli tett, men det var nok bensinpumpa som var på dødsleiet.

#103954  av FireWalk

kjipt! noe lignende skjedde jo med meg.. først tok MR2en kvelden.. så kjørte jeg og en kompis i bil nr 2 for å hente MR2en som var ferdig på verksted. På vei hjem tok bil nr 2 kvelden og måtte på verksted... : :?
en ulykke kommer skjelden alene sies det.. jaggu ser det ikke ut til at det stemmer også.. :shock:

#103966  av Speeder

Kjipern når slikt skjer, da merker man hvor avhengig man egentlig er av bilen..

Men, en ting, du stressa ikke så fælt for å nå treffet som er neste tirsdag vel?
:P

#104010  av Anders gullstein

Nei, det var vel i går. NSK treffet jeg tenker på.

#104039  av mk1 black limited

Synd du ikke kunne komme, var mye hårete biler der i går. Over 50 biler av diverse merker, fikk t.o.m. kjørt litt selv. :-)

#104040  av Speeder

Anders gullstein skrev:Nei, det var vel i går. NSK treffet jeg tenker på.
Ja fanken, var jo NSK i går ja. Hadde jeg helt glemt.