TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Stram dram!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#103673  av cinco

hahaha, kan ikke si at jeg fikk lyst på akkurat den der

#103674  av MR2WideBody

SÃ¥ litt brennheit ut

#103684  av ST182

stakkar... ikke lurt å prøve å ta en B-52 uten å legge hånda over for å kvele flammene først :P Jaja han skjønte vel tegninga etter det ene forsøket.

#103685  av lasserj

stakars jævel

#103690  av Speeder

ST182 skrev:stakkar... ikke lurt å prøve å ta en B-52 uten å legge hånda over for å kvele flammene først :P Jaja han skjønte vel tegninga etter det ene forsøket.
den måtte da være enda strammere? gromme stikkflammer jo 8)

#103699  av ST182

man skal helle LITT sprit på toppen for å få det til å brenne, men bare litt, IKKE mye, noen tror visst at man må ha mye sprit for å få det til å brenne. hehe Og så er det jo viktig å Slokke!! før man drikker.. :lol:

#103700  av MR2WideBody

ST182 skrev:man skal helle LITT sprit på toppen for å få det til å brenne, men bare litt, IKKE mye, noen tror visst at man må ha mye sprit for å få det til å brenne. hehe Og så er det jo viktig å Slokke!! før man drikker.. :lol:
Kanskje litt intelligent??

#103749  av Erlend

Hvor mange vedder på at det der var en amerikaner?

*Rekke opp hånda* :roll:

#103754  av 2000celica

Erlend skrev:Hvor mange vedder på at det der var en amerikaner?

*Rekke opp hånda* :roll:
:) :) hehe minner meg om de amerikanske jentene jeg traff på interrail for lenge,lenge siden. Utpå natta spurte jeg om de ville smake noe 80% rom, eller om det ble for sterkt for dem :lol: De tisket og lo seg i mellom; "80 % du liksom, du lurer ikke oss, vi har da 80% proof i statene også, og det drikker vi reint. Gjett om jeg skynda meg :) henta flaska med Stroh Rum og skjenka oppi glassa deres. De svelga unna, :shock: :shock: men det kom raskere opp igjen :lol: :lol: Og ikke et øye var tørt :wink:

#103770  av GT4 CS

Stroh er helt konge drikk. Kjøpte en flaske på Silja line en gang, og den slo meg rett i bakken med sine 80% :) Veldig viktig og gurgle/brøle ut : AHH STRÅHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!! ;)

#103814  av 2000celica

Stroh kan også brukes som stearinlys erstatter på hyttetur !
Brenner med en blålig koooooselig flamme :lol: