TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Speedometer bilder

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #103168  av blackhell

Har dere testa bilene noe etter det kom på sommersdekk??
Tok en test tur i dag.
Turte ikke fortere med en hånd på rattet og full konsentrasjon på kjøringa
Dro den opp i 210 etter jeg tok bildet da. :D

AHHHHH.. Endelig sommer :D
Vedlegg
Bilde(141).jpg
Bilde(141).jpg (72.78 kiB) Vist 283 ganger
 #103171  av sindrejl

blackhell skrev:Har dere testa bilene noe etter det kom på sommersdekk??
Tok en test tur i dag.

klarte bare 190 igår jeg.. i mørket så kom det svinger.. klarte ikke dy meg da en audi trodde han var noe :D er imponert over hvor lite mk1 vibrerer..

#103173  av blackhell

Dreiv å kjørte på landevei jeg.. Huff.. Er ikke trygt, men det er så godt meg adrenalin kick.
Vibrerte ikke i det heletatt min 86 mod celica heller..
Ble litt overraska
Har aldri testa den noe serlig.. må prøve å finne meg en plass jeg kan teste den skikkelig.. var litt vondt å ta bilde i 180..
Tok 4 stk før kjeg fikk et som ble bra.. Vondt å holde mobilen stødig

#103189  av Tor

Har selv vært og testa litt i denne uka. Tør ikke si hvor fort det gikk :) Men :twisted: kom frem på meg og adrenalinet steg.

#103192  av Mr2Nyter'n;p

Hehe... Nettopp hjemme jeg... Vært ute og kost meg med bila... Funker godt med sommerdekk, men ikke så godt at jeg ville rota med mobilen for å ta bilder i de hastighetene dere snakker om her... :wink:

#103211  av FireWalk

hehe.. og dere sier vi fra Ã…lesund er tullinger :lol:

skal ikke si noe om hvor fort JEG kjørte i går, men det var jo en viss MR2 TURBO med 300+ hk som fkk brynt seg litt... dere kan jo lese mer om det her:

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... 209#103209

:roll:

#103410  av GT4 CS

Med vintergummi er jo dette helt ok på smal landevei hehe. Seff testet på autobanen eller noe ;)
Vedlegg
BILDERRR 029.jpg
BILDERRR 029.jpg (34.02 kiB) Vist 589 ganger
Sist redigert av GT4 CS den 24 apr 2005 21:51, redigert 1 gang totalt.

#103413  av TOYPARTS

hehehehe har et bilde et sted med nåla nede på håndbrekklyset i supra mk3, der går meteren til 280, dette var i tyskland hehehehe

#103416  av Andreazz

TOYPARTS skrev:hehehehe har et bilde et sted med nåla nede på håndbrekklyset i supra mk3, der går meteren til 280, dette var i tyskland hehehehe
Hvis det er i den jeg har, så vil jeg ha bildet :twisted:

#103422  av TOYPARTS

Andreazz skrev:
TOYPARTS skrev:hehehehe har et bilde et sted med nåla nede på håndbrekklyset i supra mk3, der går meteren til 280, dette var i tyskland hehehehe
Hvis det er i den jeg har, så vil jeg ha bildet :twisted:
Det er nok i den bilen ja hehehehe

#103423  av mk1 black limited

Er det bare meg som synes det er tullete å ta bilde av sitt eget speedometer i 180 km/t, dvs. en hånd på rattet og blikket på kameraet/mobilen? :roll:

#103439  av GT4 CS

Man finner mange fine bilder på internett hehe. Ikke helt lurt og sitte med en hand på rattet i den hastigheten ;)

Her er et bildet jeg har tatt i min bil :lol: Helt vill hastighet dette :lol:
Vedlegg
carlos sainz 117.jpg
carlos sainz 117.jpg (44.29 kiB) Vist 568 ganger

#103476  av TEMIC

Med fare for å erte på seg noen her, ber jeg instendig om ikke å lage noen konkurranse ut av denne galskapen. Regner med at man ikke har noen medlemmer å miste. Få ut adrenalinet på bane, der man kun er en fare for seg selv. Tror kanskje noen hadde hatt godt av et besøk på Sunnås for å hilse på noen X sjåfører og fotgjengere.

#103479  av cameleon

GT4 CS skrev:Man finner mange fine bilder på internett hehe. Ikke helt lurt og sitte med en hand på rattet i den hastigheten ;)

Her er et bildet jeg har tatt i min bil :lol: Helt vill hastighet dette :lol:
:lol: :lol: :lol:
 #103484  av FireFox

blackhell skrev:Har dere testa bilene noe etter det kom på sommersdekk??
Tok en test tur i dag.

Bare lurer, hva viste turteller`n ved 210km/t?? :P