TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ny veteran i klubben

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #103299  av sw20

da var jeg og veteran..... 8)
har søren meg 1000 posta :shock: :shock:

tia går fort.. hehe..
 #103301  av _speedy

sw20 skrev:da var jeg og veteran..... 8)
har søren meg 1000 posta :shock: :shock:

tia går fort.. hehe..
Posting-hore... :mrgreen:

#103308  av Tor

Aner jeg konkuranse i antall poster :)

#103309  av Master

Skulle heller vært tegn-telling :D

#103325  av GT_rider

Master skrev:Skulle heller vært tegn-telling :D
Da vet jeg om en ålesunder (firewalk) som nok hadde tatt rotta på alle her inne 8)

#103329  av Master

:mrgreen:

#103354  av FireWalk

det var pinameg på tide.... har merket at du har fått slike tjukke pølsefingrer i det siste.. må være pga all skrivingen på tastaturet :P :lol: :lol:

#103390  av Kjelliken

:D helt vill du poste så mange poster er jo helt vilt. men jeg er vel ikke akkurat bedre selv hehe :oops:

#103394  av Elzin

då tror eg min status e n00b...

#103411  av Erlend

Vi skulle heller fått konkurranse på kvalitetet i postene :)
F.eks hvis man skriver en post med mye nyttig konkret info, ble man raskere veteran enn hvis man bare skriver småtteri :wink:

Finnes nok noen forum-løsninger som lar brukerne gi "respekt" ved å stemme på folk som skriver mye bra, men det hadde blitt å ta det litt for langt synes jeg da. Men jeg kan vel si at jeg respekterer de som skriver lange fine innlegg i de tekniske delene og i prosjekt-delen! Like interessant hver gang.

Gratulerer i veteran-klubben SW20! Har sett mye bra poster fra deg i det siste! Vel fortjent vil jeg si :)

#103447  av GT_rider

Må huske på at det er mange som er medlem her for å tilegne seg ny informasjon om bilen sin, og dens virkemåte. Så alle kan ikke poste informative innlegg, f.eks meg :oops:

Amund, Kai Magne, gt4cs, + mange andre, er vel eksempler på medlemmer her inne som er flink å yte hjelp, og vet litt hva de snakker om.

#103455  av Erlend

GT_rider skrev:Må huske på at det er mange som er medlem her for å tilegne seg ny informasjon om bilen sin, og dens virkemåte. Så alle kan ikke poste informative innlegg, f.eks meg :oops:

Amund, Kai Magne, gt4cs, + mange andre, er vel eksempler på medlemmer her inne som er flink å yte hjelp, og vet litt hva de snakker om.
For all del! Det jeg synes er viktigst er to ting - Tror man at man har noe nyttig teknisk/bilhistorisk å bidra med, post det. For det andre: Har man noe som bidrar til miljøet/det sosiale i eiergruppa, post det :)

#103472  av sw20

Erlend skrev:Vi skulle heller fått konkurranse på kvalitetet i postene :)
F.eks hvis man skriver en post med mye nyttig konkret info, ble man raskere veteran enn hvis man bare skriver småtteri :wink:

Finnes nok noen forum-løsninger som lar brukerne gi "respekt" ved å stemme på folk som skriver mye bra, men det hadde blitt å ta det litt for langt synes jeg da. Men jeg kan vel si at jeg respekterer de som skriver lange fine innlegg i de tekniske delene og i prosjekt-delen! Like interessant hver gang.

Gratulerer i veteran-klubben SW20! Har sett mye bra poster fra deg i det siste! Vel fortjent vil jeg si :)
takker.... ikkje alt e skrive e seriøst.. men prøver å hjelpe der e kan... :D det e vel det viktigste..

vil også si at e føle at e faktisk har fått mange nye venner pga denne klubben...

se bare på meg og eirik.. kjente kvarandre ikkje i det heile før vi møttes her.. og no snakker eller ser vi kvarandre nesten kvar dag... og det e vel det som e noe av det viktigste her inne.. knytte band... noen også utenom toyota intressen.....

#103525  av sexten

PÃ¥ 200sx-forumet har de et "rating"-system der man kan gi hverandre poeng (bare pluss? :roll: ).
Kanskje det hadde vært en idè her og?
Eller hadde det blitt deiligst.no fakter her inne da? hehe