TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Skal til stavanger/sandnes 6-8 mai

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #102826  av GT_rider

Som topic sier, så skal jeg sammen med kamerater til sandnes, og kongeparken, for å være på landstreffet til russen :D

Kan jo ikke bare være der :wink:
Er det da noe bilrelatert jeg bør få med meg? Vi kjører ned(ikke russebil), så jeg er nok litt mobil, litt ut på dagen :)
Celicaen skal få hvile, siden de andre nekta å sitte 4-5 timer i baksetet 8) Skjønner ikke hva de klager over jeg :lol:

#102828  av CelicaTurbo

du vil ikke ta med deg celicaen på det treffet der allikevel, ikke inn på selve treffområdet eller rett utenfor det ihvertfall ;)

#102830  av GT_rider

CelicaTurbo skrev:du vil ikke ta med deg celicaen på det treffet der allikevel, ikke inn på selve treffområdet eller rett utenfor det ihvertfall ;)
Nei. kompis av meg som var nede der for 2 - 3 år siden, fikk innbrudd i prelude`n sin.
Har ordna oss med hotellparkering for den bilen vi kjører med. Så uansett bil, så skal den stå trygt...

Tipper det blir bra jeg :)

#102875  av Elzin

jeg kan ordne deg parkeringsplass 500meter oppe i gata utenfor ett hus borte fra synet :D

#102930  av GT_rider

500meter opp i hvilken gate?? Vi skal bo på noe som heter skagen brygge hotell. Skal visstnok ligge midt i stavanger. Men takk for tilbudet du. Gir en lyd viss det blir aktuelt :)
menne..er det noe jeg faktisk bør sjekke ut når jeg er der nede?? Type bilrelatert.

#102955  av Elzin

bilen min? ;) skal sjekke litt for deg

#102957  av Elzin

CarTease 2005 vil foregå fra den 13. til den 15. mai
om du blir litt lengre.. men det er altid møte på mekjavik kl 23.00 og utover hvær søndag

#102970  av GT_rider

Elzin skrev:CarTease 2005 vil foregå fra den 13. til den 15. mai
om du blir litt lengre.. men det er altid møte på mekjavik kl 23.00 og utover hvær søndag
Da har nok jeg reist hjemigjen desverre :( Er nå litt tid igjen enda, så vi får se hva som skjer.
Andre som har noen forslag til hva jeg bør få med meg av bil ting?
 #102974  av Ã¸xseth

GT_rider skrev:Som topic sier, så skal jeg sammen med kamerater til sandnes, og kongeparken, for å være på landstreffet til russen :D

Kan jo ikke bare være der :wink:
Er det da noe bilrelatert jeg bør få med meg? Vi kjører ned(ikke russebil), så jeg er nok litt mobil, litt ut på dagen :)
Celicaen skal få hvile, siden de andre nekta å sitte 4-5 timer i baksetet 8) Skjønner ikke hva de klager over jeg :lol:
du får ta en tur bort til klepp og hilse på meg.

#102978  av GT_rider

Hvor er det i forhold til stavanger/sandnes da? Ser ikke bortfra at jeg kan ta meg en tur litt rundtom, og hilse på :)

#102980  av Ã¸xseth

klepp ligger ca 10-15 min sør fra sandnes.... bare slå på tråden.. :wink:

#103063  av seini

Hm treffet er jo på Ålgård da, og det er vel en 3 mil fra Stavanger.
Kommer selv fra Nærbø, så er ikke lange turen! :twisted:

#103069  av GT_rider

Så langt mellom stavanger og sandnes altså :shock: Går visstnok skyttelbusser mellom stavanger og sandnes, som vi tenkte å benytte oss av. Så..må visst studere kartet litt jeg, så jeg lettere ser for meg geografien rundtomkring der nede...
Nærbø ligger altså attmed Ålgård det da?? Hvor ligger klepp i forhold til alt dette da?? Føler på meg at det ligger ett stykke unna, videre ut mot kysten?

#103087  av Ã¸xseth

GT_rider skrev:Så langt mellom stavanger og sandnes altså :shock: Går visstnok skyttelbusser mellom stavanger og sandnes, som vi tenkte å benytte oss av. Så..må visst studere kartet litt jeg, så jeg lettere ser for meg geografien rundtomkring der nede...
Nærbø ligger altså attmed Ålgård det da?? Hvor ligger klepp i forhold til alt dette da?? Føler på meg at det ligger ett stykke unna, videre ut mot kysten?

http://www.gulesider.no/gsi/map.do?n=&m ... zoom3.y=13

klepp er avmerket med det røde flagget. nærbø ligger sitt sør for bryne.

ålgård ligger ca 15-20 min øst for bryne..

#103111  av 2000celica

Jeg forslår at dere tar en tur på http://www.karting.no
Det ligger i Hillevåg, en bydel i Stavanger. Bussen til Sandnes tar dere nesten til døra, 300 meter å gå.
Å kjøre gokart er nok det kjekkeste man kan gjøre med klærne på :wink: