TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Skal til Begen imÃ¥rra

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #102241  av CelicaGT

Skal til bergen imårra å besøke dama som ligger på Haukeland.
KAn ikkje kjøre bilen min, da det har vert innbrudd i den :-( , men kjem sikkert til å kjøyre muttern og fattern sin 99 modell Celica. Den er lilla.
Berre å helse på visst noken ts-ogn folk ser den bilen i bergens området. :-)

#102253  av kennethx

Damen, haukeland, hørtes alvorlig ut, kjipt. Damen min er jo stort sett på haukeland hver dag, men det er fordi hun er legestudent. forøvrig utplasert i haugesund nå.

Men det jeg ville si var at mange ts-ogn'ere vil befinne seg på Eikås motorsport senter i åsane i morgen, da vi har leiet banen der fra 16:00->

#102257  av CelicaGT

ok, kanskje eg svinger innom når eg skal heim igjen. Visst eg reiser heim i mårra.

#102273  av CelicaTurbo

Hadde vært kjekt med et besøk, og som Kenneth sier vil det være noen folk på Eikås fra 16.00 til 21.00 ihvertfall.. Det er jo ikke langt utenfor byen så det er nå bare å ta turen om du har tid og mulighet og ikke bor så alt for langt i distriktet på andre siden av byen, eller hvis du drar hjemover ;)

#102300  av CelicaGT

Skal ta turen visst eg får tid. Visst dama blir lenge på sjukehus kan det vere at eg får tatt gt four'en med meg :-)

#102692  av Kjelliken

:D bare og gi en lyd når du er i området så kan vi sikkert hilse på. :wink:

#102788  av CelicaGT

Fikk dessverre ikkje tid til å svinge oppom :-( Hadde det litt travelt med å komme meg heim. For forbi ca 19:30. Såg ikkje ut som det var så mykje folk der da.
Blir nok fleire turer inn i løpet av våren. :-)

#102821  av kennethx

CelicaGT skrev:Fikk dessverre ikkje tid til å svinge oppom :-( Hadde det litt travelt med å komme meg heim. For forbi ca 19:30. Såg ikkje ut som det var så mykje folk der da.
Blir nok fleire turer inn i løpet av våren. :-)
Var nok full rulle der da. Gav oss ikke før kl2100