TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Film fra Pre Season Shakedown 14.4.05 pÃ¥ Rudskogen

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #102501  av jan-erik

Her er en litt film som er redigert i en fei, så ikke forvent all verdens kvalitet. På filmen er bl.a. in-board filmen fra Celica'n til GT4 CS, MR2-en til Morten og Porsche 968 CS til undertegnede. Ellers mye fet drifting av bl.a. Kenneth Moen som er vel verdt å få med seg. Filmen er i Divx format og varer ca. 15 minutter og er på ca. 165MB.

http://bilder.ts-ogn.no/contrib/Jan-Eri ... 20Divx.avi

Høyre klikk og lagre som.

#102525  av sleeper

laster....

#102681  av Johnny_Bravo

tok litt tid dette her. hvordan linje er det ts-ogn.no ligger på? 35kB/sec er jo dø tregt. men det er vel mange andre som laster ned samme film kansje

#102689  av Speeder

Se der ja, artig å se toyotar på bane igjen, satser på att det blir flere i år enn i fjor :)

Hvordan er 968'n sammenlignet med mr2'n Jan Erik`?
Veiegenskaper, power og slikt.

#102757  av GT4 CS

Laster og gleder meg til litt fredagskos forran datan :lol:

#102762  av MR2WideBody

Johnny_Bravo skrev:tok litt tid dette her. hvordan linje er det ts-ogn.no ligger på? 35kB/sec er jo dø tregt. men det er vel mange andre som laster ned samme film kansje
Dette lurer jeg litt på og, har lastet ned relativt store filmer her før, men nå går det helt rått tregt, linja her går nå på 14,4 kb/sek Og jeg har bredbånd, er det mange som laster ned her nå???

#102771  av Neemi

Hmmmm....får bare fem sekunder med film og lyd jeg og deretter er det bare lyd.

Hva er galt?

#102781  av Tor

GT4 CS skrev:Laster og gleder meg til litt fredagskos forran datan :lol:
Samme her :) Gikk så treigt at jeg tok meg 1 timers midagslur først :)

#102784  av CelicaTurbo

Johnny_Bravo skrev:tok litt tid dette her. hvordan linje er det ts-ogn.no ligger på? 35kB/sec er jo dø tregt. men det er vel mange andre som laster ned samme film kansje
Sitter på 10Mbit linje og om det går tregt er det mest sannsynlig pga at linken er spredd over alle vinder. Admin av maskinen kontaktet meg idag pga at båndbreddeforbruket til maskinen var økt dramatisk men det var ikke problematisk for hans del i det minste. Ellers, folk som sitter på telenor-linjer vil oppleve generellt trege nedlastninger fra mange sider de siste dagene; en av deres sentrale routere har gått til helvete og de router vistnok en del av trafikken sin inn på annet nett via utenlandslinjer :roll:

Ellers, jeg fikk ikke denne filmen til å fungere gitt, hvilken codec (og versjon) er brukt på video og lyd? Har prøvd flere programmer og lastet ned siste divx uten at det hjalp noe særlig.

#102887  av Morten

CelicaTurbo skrev:Ellers, jeg fikk ikke denne filmen til å fungere gitt, hvilken codec (og versjon) er brukt på video og lyd? Har prøvd flere programmer og lastet ned siste divx uten at det hjalp noe særlig.
Hos meg funka den helt fint i Media Player..? :)

#102900  av Neemi

Fikk samme problemet i Media player og jeg.
Kun lyd, intet bilde.

#102946  av jan-erik

Neemi skrev:Fikk samme problemet i Media player og jeg.
Kun lyd, intet bilde.
Prøv denne Neemi og andre som ikke får lyd eller bilde. http://www.free-codecs.com/K_Lite_Codec ... wnload.htm. Her ligger alle slags codecs. Er forøvrig Divx 5.03 som er brukt i filmen.

Speeder:
968 går naturlig nok bedre enn MR2 rundt banen. Er jo mye mer power, men også mye tyngre bil, så MR2-en er vel nesten mer artig å kjøre, iallfall var det første inntrykket. Men rundene går nok ganske mye raskere. Ellers er 968-en veldig godt balansert, og tilgir t.o.m. førerfeil som bremsing inn i sving. Med MR2-en kommer bakenden veeeldig fort om man gjør det samme, og man må kontraratte noe veldig fort. Hvis du kommer på kjøringa til NSK på tirsdag så får du nok se den i aksjon live også.

Ellers så fikk GT4 CS testet bremsene sin når den hvite Integra'en snurret i svingen etter oppløpssiden.

#102947  av kaimagne

Er egentlig forholdsvis godt fornøyd med kameraføringa inni bilen til GT4 CS, i hvertfall til at det er første gang jeg bruker et videokamera inni en bil... :) Ikke lett å holde det kameraet stødig når sjåføren kjører alt det en Carlos er god for...

#102954  av GT_rider

Ikke sett hele filmen, siden jeg var borte vekk i går. Sjekka i stad, og den funka som bare fy hos meg. Tok tid å laste da. Sitter på ca 1megabits linje, elle hva det nå heter, og det tok flere timer. tok meg en liten fest mens jeg venta :wink:

#102958  av GT4 CS

Hehe, ja fikk testet bremsene bra med den integraen ;) Kai Magne skal ha ros for og holde kameraet så stødig,for bilen gikk ikke fortere,iallefall ikke med meg bak rattet hehe. Neste gang skal det kjøres mere aggresivt da carlosen går MYE bedere nå en den noen gang har gjort da jeg har eid den. Bli litt tøffere med og bremse senere så kansje jeg kommer meg ned på 1,12 som er målet mitt. Frister og kjøre til uka og,var det tirsdag det var kjøring?? Får sjekke litt ut, koster det ikke 850kr denne gang så blir jeg nokk og se. Fikk akutt risting i gassfoten etter filmen her :lol: Heller ikke vanskelig og se at jan erik har kjørt på bane før, med tanke på at det var første turen på banen med nye gliset er jeg imponert over kjøringa hans, perfekt sporalg og innbremsing :)