TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• noen har tatt regskiltet mitt!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#102403  av cameleon

Et lite forslag, når du skriver subject, så skriv inn hva det gjelder :wink:

Ellers så kan du godt anmelde det og dra ned til biltilsynet.

#102412  av CelicaTurbo

Vel vel, jeg flyttet posten til småprat/offtopic siden den ikke har noenting med teknisk-MR2 å gjøre, og i tillegg, jeg modererte emnefeltet ditt pga litt unødvendig språkbruk i det. Forstår godt at du er drittsur når slikt skjer men så lenge dette er et åpent forum som er tilgjengelig for alle så får du fortelle det på en skikkelig måte uansett hvor pissed du må være.

Ellers, angående skiltet så må du nok betale for å få et nytt. Kontakt biltilsynet, de kan fortelle deg hva du må gjøre, og selv om jeg har hørt at det er problematisk så prøv å overbevise biltilsynet om at du vil bytte registreringsnummer i tilfelle personen som stjal skiltet ditt har tenkt å bruke det på sin dagligbil og deretter bli tatt i fotobokser, kjøre gjennom bomringer osv :roll:
Sist redigert av CelicaTurbo den 21 apr 2005 09:37, redigert 1 gang totalt.

#102415  av saftisme

ok, takk for svar. sorry, var bare jævlig sur :P så typisk at alt skal skje med meg.. (men det er vel sånn alle føler det..) uffffff..... men men

#102461  av CelicaTurbo

lykke til med biltilsynet ihvertfall så får du gi en tilbakemelding på hvordan det går. Tror det å bli frastjålet skiltet må være en av de store skrekkene jeg har når det gjelder bilen, med unntak av det at selve bilen blir stjelt da.

#102537  av saftisme

Ringte til politiet i dag... de sa jeg måtte fylle ut et eller annet skjema hos biltilsynet. men se på den lyse siden.. VELDIG lyse side ;) så fikk jeg "lov til" å kjøre uten skilter forann å det er et veldig VELDIG stort plaster på såret ;) veilside fronten har aldri sett penere ut ! :D *litt glad. men litt sur*

#102586  av Mr2stord

skilte på arbeids bilen min er stjelt tre ganger. Du må ned å anmelde da hos politi, også på biltilsynet og få eit nytt. Da skal egentlig ikkje by på problem om den idoten som stjal skilte bruke da. Sjelden dei har ein slik bil som skilte stod på(dermed ser jo politi og andre at bilen har falskt skilt)
da som er verst er prisen DU :evil: må betale for nytt

#102664  av FireWalk

Jeg var og hentet mitt nye "LILLE" skilt i dag. Betalte 130 kroner eller noe om jeg ikke husker feil? er jo ikke gale det.. men klart, irriterende når noen stjeler SKILTET av alle ting..

#102685  av lexusmann

Jepp, det er altfor mange folk som har mye for lange fingre.... :?

#102707  av FireWalk

lexusmann skrev:Jepp, det er altfor mange folk som har mye for lange fingre.... :?
slike fingrer må kappes... :twisted:

#104454  av pkgrette

helt enig må kappes ....

#104470  av GT4 CS

Med sløv hekkesaks :twisted: