TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Oppdatert tv2 journalist?? :D

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #102041  av FireFox

Hehe, jeg holdte på å knekke sammen da jeg så dette..

hehe, bla litt lenger ned på denne sia: http://pub.tv2.no/nettavisen/bil/article374899.ece og les kommentarene som gjøken har skrevet under alle bildene :lol:
Vedlegg
"Her ser man eksempel på en rød bil på Motorfestivalen"
"Her ser man eksempel på en rød bil på Motorfestivalen"
Lamborghini_p__moto_188031a.jpg (27.73 kiB) Vist 1170 ganger

#102058  av DannyBoy

Her ser man eksempel på en rød bil på Motorfestivalen. Se flere eksempler i karusellen under.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

#102067  av cameleon

HAHAHAHAHA :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

#102078  av Magne

SÃ¥ sinnsykt bra!! :D :D :D

#102085  av GT_rider

Lur han var da :lol: :lol: Kunne nesten likegodt sendt bestemor på 80 i stedet for han der :wink:

#102122  av Erlend

Tror han er trailerfan :) Kommentarene hans på den digre svarte modifiserte traileren er iallefall rimelig positive! Her er det han som bestemmer: "Si hva du vil. Dette er gromt." og "Dette er hytte for store gutter. Ingen tvil." hehehe

#102144  av sindrejl

hhahaha "en rød bil til", "en bil klar for race" <-- så snakker han om en wrc versjon av evo :D

fy flate så latterlig :D :D

"Sune Södergranns Opel Calibra fra 1993. Den er riktignok svensk, men jeg tror han har modifisert den litt... De ser ikke sånn ut i Norge."

tror jeg dævver :D

#102161  av spkstrp

noe sier meg at han har ment det en smule humoristisk.. vet ikke jeg? :roll:

#102185  av Maverick

Dette er enten eller .. Jeg har en bitte liten følelse av at han har gjort det sånn med vilje .. Hvis ikke er han bare helt banan og burde ALDRI vært på motormesse

#102232  av Anders gullstein

Må da være en blading av begge deler....kamuflerer mangel av kunnskap med humor.

#102242  av Tor

Merkelig, er han så dårlig med kommentarer :)

#102266  av FireFox

Anders gullstein skrev:Må da være en blading av begge deler....kamuflerer mangel av kunnskap med humor.
hehe, slenger meg med på den teorien jeg assa :)