TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Corolla gt-turbo..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #101968  av GT_rider

Fant denne på autodb, er vel eneste i sitt slag i landet?? Noen som har litt mere utfyllende info om den?? Hadde vært kjekt å vite litt om prosjekthistorien :) Ikke hver dag man ser en slik en for salg

Sånn da var den linken fjerna.. Så da får jeg sende pm til en moderator, og be han slette hele tråden.
Sist redigert av GT_rider den 19 apr 2005 16:20, redigert 2 ganger totalt.

#101969  av Morten

Eeeh, den linken der er vel til salgsannonsen til din egen bil, ikke til noen Corolla Turbo.. :?

#101971  av GT_rider

Nope. Skjedde en feil som jeg driver å prøver å rette, men ting vil ikke for meg i dag :? Fikk ett lite maskin ras nå :evil: Jobber med saken. Helst bør moderator slette hele tråden, så kan jeg lage en ny en når ting kommer opp å går igjen :x

Vet ærlig talt ikke hvordan den linken kom opp her :oops: :oops:

#101972  av angrykid

Hehehe.. verdens dårligste salgstrix spør du meg :D

#101975  av GT_rider

Ja kan tolkes som ett desperat forsøk på å bli kvitt bilen ja :wink: Nå er pm sendt til en av moderatorene, med amodning om å slette hele tråden, så da håper jeg det blir gjort nå i løpet av kort tid.

BTW, bilen sto på autodb, under vestfold fylke. var vel den eneste av sitt slag som var innpå der

#101980  av FireFox

Den var grise fin da! :shock:

#101982  av Gjertsen

Morten skrev:Denne?

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=720866
OM det er den, så kjenner jeg han som bygde den!
han fiks også på forumet:p men om han følger helt med er en annen sak :lol:

#102057  av Mr2stord

nokon som veit om bilen er solgt til Stord? Nokon so veit pris? RÃ¥ bil

#102066  av lasserj

prisen begynte på 125000 men sist jeg så den til salgs uten turbo var prisen 80000

#102090  av Remi

Gjertsen her på forum la den jo ut under salg/kjøp for en go stund siden vis man blar litt der så finner du mer info regner jeg med :wink: :wink:

#102247  av Tor

Remi skrev:Gjertsen her på forum la den jo ut under salg/kjøp for en go stund siden vis man blar litt der så finner du mer info regner jeg med :wink: :wink:
Stemmer, noe høyt priset dog.

#102297  av Mr2stord

:shock: alt for høg pris ja

#102328  av Gjertsen

Tor skrev:
Remi skrev:Gjertsen her på forum la den jo ut under salg/kjøp for en go stund siden vis man blar litt der så finner du mer info regner jeg med :wink: :wink:
Stemmer, noe høyt priset dog.
Ja prisen er litt høy, men den er STRØKEN!
Han som jeg kjenner som har bygd den, har gjort ALT!
Nå har han også som det står Turbo.

Søk på Kjøp/salg der finner dere den!
Mr2stord skrev:nokon som veit om bilen er solgt til Stord? Nokon so veit pris? RÃ¥ bil
Denne bilen står fortsatt i Sandefjord!
Ring han om du er interisert :)

Btw. han jobber på Toyota som Biloppretter, så alt er gjort fagmessig og strøkent av det jeg vet :)