TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• "street racing" lørdag 16. april

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #101871  av grimfer

Er det sant at noen på bilforumet diskuterte street racing i sammenheng med street meetet på lørdag?

Politiet brukte i alle fall dette som unnskyldning for å bruke så mye ressurser denne kvelden.

Hvis det er sant, er det noen som seriøst bør skjerpe seg! Slikt kan man da ikke diskutere på et åpent forum!!! Dustete.

Eller er det bare slik at Politiet (og Romerike Blads journalister) er så lite opplyste at de setter likhetstegn mellom street meet og street racing?

#101876  av CelicaTurbo

tja, med tanke hva som skjedde på det treffet som var arrangert på sørlandet et sted (med TV-Norge innslag) så er det vel ikke så rart at politiet setter likhetstegn mellom streetmeet og street racing? :roll: Men om noen diskuterer slikt på et forum, særlig bilforumet, så er det ikke rart at politiet tar det alvorlig. Det er garantert at de holder et visst øye med det forumet og flere andre "råne-forum" her til lands..

#101880  av grimfer

Jeg er også helt sikker på at slike forum blir fulgt med på. Skulle bare mangle, egentlig.

Men jeg ser liksom for meg street racing på Skårer-sletta... hehe. Idioti.

RB skrev i lørdagsavisa (altså FØR treffet) at det skulle være kappkjøring fra Skårer til Ikea (eller noe sånt)... Synes jeg ser det. Ikke akkurat noe ideelt sted å kjøre om kapp, liksom. Gjennom haugevis av rundkjøringer, kryss og av og på motorveien... Joda. Jeg tror NOEN har sett for mye på the fast and the furious...

#101909  av kennethx

Så er det også dette med jornalister da. Husker den gangen det var STORE oppslag i en ikke navngitt bergensavis. Hodeskaller til salgs på BBS i bergen!

Da var det shaddowdale eller hva den het som hadde en tråd der sysop solgte hodeskaller billig fordi fryseren begynnte å bli full. Dette var så klart tull, men det stoppet det ikke fra å havne i avisen som en seriøs og meget alvorlig sak.