I dag døde Sprømix... En nydelig pus var han.. Ble vel 9måneder gammel.. Dette er altså 3dje pus som har dødd for meg her på 14mnd.. Bor rett ved ei 60-sone som lokale bruker til kappkjøring osv.. Han ble påkjørt over ene fremlabben, noe som førte til at alt av knokler osv ble helt knust... Han hadde denne skaden i endel timer før jeg fant han og tok'n med til dyrlegen.
Der kom dilemmaet... Prøve redde pusen og utsette'n for smerter i mange mnd fremover og fare for koldbrann osv eller la pus få slippe?
Hvordan kan man bestemme noe sånt? Etter intens tenking før pus våknet opp fra narkosen bestemte jeg meg for å la han slippe.. Ville vært egoistisk av meg å la pus gå gjennom all den smerten for at jeg ikke skulle bli lei meg.
Vet ikke om jeg valgte riktig, angrer faktisk litt...
Etterpå når jeg satt meg inn i bilen og skulle dra hjem ble jeg kvalm... Av meg selv.. Jeg går og tenker på bilen min som et levende vesen... Tilbringer masse tid me'n..
Hadde ofra mr2en for å få tilbake Sprømix...
Kjør pent i 50/60 soner i det minste folkens... De er der med god grunn..
Idiotisk skrive dette her på forumet kanskje, men dere er vennene mine og jeg trengte fortelle noen..
Der kom dilemmaet... Prøve redde pusen og utsette'n for smerter i mange mnd fremover og fare for koldbrann osv eller la pus få slippe?
Hvordan kan man bestemme noe sånt? Etter intens tenking før pus våknet opp fra narkosen bestemte jeg meg for å la han slippe.. Ville vært egoistisk av meg å la pus gå gjennom all den smerten for at jeg ikke skulle bli lei meg.
Vet ikke om jeg valgte riktig, angrer faktisk litt...
Etterpå når jeg satt meg inn i bilen og skulle dra hjem ble jeg kvalm... Av meg selv.. Jeg går og tenker på bilen min som et levende vesen... Tilbringer masse tid me'n..
Hadde ofra mr2en for å få tilbake Sprømix...
Kjør pent i 50/60 soner i det minste folkens... De er der med god grunn..
Idiotisk skrive dette her på forumet kanskje, men dere er vennene mine og jeg trengte fortelle noen..
- 90' Mercedes 300TE (Skatten)