TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• got soarer pics?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#93870  av Ã¸xseth

angående forbikjøring, så kommer jeg fra jæren med mangen fine lannevegs veger(og traktorer). veger med mye fine svinger, men også lange sletter, det blir mye forbikjøringer hjemme spessielt i forbinnelse med traktorer og eldre folk som er skeptiske til veger og hastigheter(kjører altid under fartsgrensa). men for aldel så er det ikke på død og liv at forbijkøring en selfølge. du er med på tanken?

#93873  av Ã¸xseth

det hadde jo vært en opplevelse og prøvt høgre tattet bil

#93892  av TurboKnut

øxseth skrev: det hadde jo vært det beste og prøvd det å sett hvordan det var og kjøre med høgre ratt, med etter mitt hode så sier det "feil du skall kan ikke sitte og kjøre på feil side. gire med feil hand, ett anent problen du ser ingen ting før du skall ta forbi biler, problem med å se andre mot kommende biler før du skall ta forbi en bil". men som du sier alt er en vanesak.
Stemmer dårlig med mine erfaringer, det begynner å bli litt kilometer nå på feil side.
Det er for det meste ANDRE synsere som aldri har kjørt høyrerattet bil som er mest negativ (uten at jeg sikter til noen her).

De 200 første kilometrene er litt uvante, du fumler i døra når du skal gire eller justere på stereoen, og siden blinklysbryteren er på "feil" side av rattet, kommer pusserne på i kryss.
Å "bare kjøre" er morsomt, og plassering et.c er null problem. Forbikjøringer går også helt greit, i hvertfall så lenge du kjører en bil med større motor enn en Micra. Dersom du ligger så tett at du ikke ser noe som helst, er det neppe strekke nok til å kjøre forbi heller på forsvarlig måte. De fleste "japsebilene" som kommer til Norge har motor nok til å hente inn bilen foran og en forbikjøring bør ikke by på problemer.

Har du mye motor er det enda morsommere, særlig hvis fyren i BMW'n du drar forbi gir på han også. Da sitter du på siden "hans" og kan vise finger'n eller vinke farvel til han....
Etter en helg på feilsiden er det igjen uvant å sette seg inn i bilen med rattet på riktig side... Da kommer vinduspusserne på igjen...

Enig i at Mac'ern og bomstasjoner er litt pes - men da kan du jo bare rygge :roll: - eller ha Autopass? Det er jo billigere uansett enn å kaste mynt i kurven.
Vedlegg
165_6543.JPG
165_6543.JPG (35.82 kiB) Vist 214 ganger

#93901  av Mr2Nyter'n;p

Noter meg for en sånn... Sporenstreks :!: :D

#94195  av TurboKnut

Greit...
Sist redigert av TurboKnut den 14 mar 2005 19:21, redigert 1 gang totalt.

#94240  av spkstrp

bare for å komme tilbake til topicen :mrgreen:

Fine baklykter på den til høyre :) sånne ville jeg hatt tror jeg.
Vedlegg
legger du merke til soareren i bakgrunnen ?
legger du merke til soareren i bakgrunnen ?
freeman.jpg (33.44 kiB) Vist 691 ganger
samme bil som erling viste ?
samme bil som erling viste ?
0001.jpg (32.76 kiB) Vist 692 ganger
nice baklykt til høyre
nice baklykt til høyre
soarertop13.jpg (22.38 kiB) Vist 690 ganger

#94259  av sw20

noen som veit lakk koden... ser ut som hvit purl...
skal til å lakke carinaen.......... 8)

#94264  av spkstrp

vet mange soarer har fargen pearl white. Antar det er den ?

#94655  av spkstrp

jeg er ivirg og legger ut flere sc / soarer bilder:
Vedlegg
plass til en lexus sc også ?
plass til en lexus sc også ?
10789SC2-meda.jpg (43.31 kiB) Vist 187 ganger
must av en bakvinge
must av en bakvinge
22.jpg (125.1 kiB) Vist 230 ganger
,.....
,.....
Winery_with_gold_wheels.jpg (40.94 kiB) Vist 186 ganger
ooohh
ooohh
Hayden_black_web.jpg (50.68 kiB) Vist 659 ganger
Hihi
Hihi
final-bhnight01.jpg (87.29 kiB) Vist 187 ganger

#100155  av Elzin

#100156  av Elzin

hva med en cab :P *sogle sogle*

http://rcweb.net/gallery/displayimage.p ... m=63&pos=4

NYDELIG!!!!!!!

#100241  av mr_2

Hehe,god jobb med å pakke isammen den porchen da.Kansje en idè for de som driver med biltransport? :lol:

#100727  av spkstrp

shit den porscha så mosa ut.. Fint med cab ja... :) men felga ble litt for mye for meg. .pluss kanskje litt av stylinga ;)