Anyway.. godt posert SW20, men jeg er mer nervøs for hvorfor i heite han bare har på seg bokseren når dere ser film.....

sindrejl skrev:err.. er litt overraska jeg.. er det MER snø i Ålesund enn her i Trondheim!?!?! Liksom.. WTF!?...Som bildene helt klart viser: noen lever seg mer inn i filmen enn andre!
Anyway.. godt posert SW20, men jeg er mer nervøs for hvorfor i heite han bare har på seg bokseren når dere ser film.....![]()
![]()
sindrejl skrev:err.. er litt overraska jeg.. er det MER snø i Ålesund enn her i Trondheim!?!?! Liksom.. WTF!?...Det hadde vel vært enda mer tvilsomt om han hadde hatt AV seg bokseren mens de så film?
Anyway.. godt posert SW20, men jeg er mer nervøs for hvorfor i heite han bare har på seg bokseren når dere ser film.....![]()
![]()
sexten skrev:hehehe... . ja da hadde jeg evakuert området øyeblikkelig...sindrejl skrev:err.. er litt overraska jeg.. er det MER snø i Ålesund enn her i Trondheim!?!?! Liksom.. WTF!?...Det hadde vel vært enda mer tvilsomt om han hadde hatt AV seg bokseren mens de så film?
![]()
sw20 skrev:eirik satt i sofa kroken å e satt låg i tre seter sammen med dama.....De er bare sjalu fordi vi har det så morro hele tiden..
folkens husk klokka var faktisk nermere 5 om natta da bilda blei tatt...